کد خبر : 1298294 | 01 بهمن 1394 ساعت 09:24 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

آیوبل: انگار چندسال است ذوب آهن بازی می‌کنم

بازیکن برزیلی و جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از این که در شهر اصفهان و تیم فوتبال ذوب آهن هستم لذت می‌برم و آرزو دارم روزهای خوبی را در این باشگاه تجربه کنم.

آیوبل: انگار چندسال است ذوب آهن بازی می‌کنم
به گزارش "ورزش سه" مارکو آیوبلدر گفتگو با سایت باشگاه اظهار داشت: خوشبختانه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از تیم‌های مطرح فوتبال ایران است و بسیار خوشحالم که به این تیم پیوستم. من اکنون نزدیک به دو ماه است در اصفهان هستم و با تمریناتی که پشت سر گذاشتم مترصد بازی برای تیمم هستم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در تیم فوتبال روابط بسیار دوستانه است. بلافاصله پس از اینکه به این تیم پیوستم همه تیم مرا پذیرفتند و روابط بسیار دوستانه بود و اکنون انگار چند سالی می‌شود در کنار یکدیگر بازی می‌کنیم.

مارکو همچنین در مورد شرایط تیمش برای حضور در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نیز اظهار داشت: تیم به شرایط خوبی رسیده است. این روزها فشار تمرینات بسیار بالاست ولی این به تیم ما کمک می‌کند تا در نیم فصل دوم و در رقابت‌های سنگین پیش رو بتوانیم شرایط خوبی را تجربه کنیم. من در لیگ‌های پرتغال و برزیل بازی کردم و باید بگویم لیگ ایران از سطح کیفی مناسبی برخوردار است. اینجا شرایط تیم حرفه‌ای است و باید بگویم در همین مدت کم از حضورم در ذوب آهن تجربیات بالایی از کادر فنی و بازیکنان بزرگ تیم به من اضافه شد.

مارکو در مورد زندگی در اصفهان اظهار داشت: واقعاً اصفهان شهر زیبایی است و من از زندگی در این شهر لذت می‌برم. متاسفانه از همه شنیده‌ام که رودخانه زاینده رود زمانی خروشان بوده است و اکنون از آن روزها فاصله گرفته است که امیدوارم بار دیگر این رودخانه زیبا جاری شود. در اصفهان دو بازیکن برزیلی دیگر هم در تیم سپاهان هستند که با آنها هم روابط بسیار دوستانه و خوبی پیدا کرده‌ام. لوسیانو و پادووانی.

وی در پایان نیز گفت: امیدوارم در همه جام‌های پیش رو با موفقیت گام برداریم. ما تیم بسیار خوبی هستیم و اگر حمایت مردم و هواداران خوب خودمان را داشته باشیم شک ندارم که در پایان فصل به این فصل افتخار خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها