کد خبر : 1298503 | 02 بهمن 1394 ساعت 10:54 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین شرایط سپاهان از زبان خوروش

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: کمپ تمرینی بسیار خوبی در اختیار تیم است و تمام امکانات لازم برای انجام تمرین و بدنسازی وجود دارد.

آخرین شرایط سپاهان از زبان خوروش
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رسول خوروش درباره شرایط سپاهان در اردوی ترکیه، اظهار کرد: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی را در ترکیه برپا کرده‌ایم و صبح و عصر به‌طور منسجم و منظم تمرین می‌کنیم. از هر نظر شرایط خوبی داریم و در این 3 روزی که در ترکیه بوده‌ایم بازیکنان بانشاط خاصی فرامین کادر فنی را اجرا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اردوی سپاهان 8 روزه است، گفت: روز 5 بهمن به ایران باز می‌گردیم. هم‌اکنون در شهر کوچکی نزدیک آنتالیا مستقر هستیم و در هتل"سنس" اقامت داریم. کمپ تمرینی بسیار خوبی در اختیار تیم است و تمام امکانات لازم برای انجام تمرین و بدنسازی وجود دارد. این کمپ تمرینی 9 زمین فوتبال دارد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان، افزود: خوشبختانه هیچ مصدومی نداریم و در 5 روز باقیمانده اردو با جدیت به کار خود ادامه می‌دهیم تا از هر نظر در نیم‌فصل دوم آماده و قدرتمند باشیم.

خوروش خاطرنشان کرد: با ایران فاصله زمانی یک ساعته داریم. اردو به خوبی پیش می‌رود و از نظر آب و هوایی اینجا از ایران کمی گرم‌تر است. مطمئن باشید سپاهان روز به‌روز بهتر می‌شود.

دیدگاه‌ها