کد خبر : 1298576 | 02 بهمن 1394 ساعت 15:34 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

شروع کنندگان آل‌استار NBA معرفی شدند(عکس)

با پایان رای گیری مسابقه آل استار 2016، بازیکنان شروع کننده این مسابقه شب گذشته معرفی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، کوبی برایانت از لیکرز بیشترین رای در رای گیری آل استار امسال که آخرین بازی All Star دورن حرفه ایش خواهد بود به دست آورد. کوای لئونارد و کایل لوری نیز نسبت به آخرین بازخورد اعلام شده از نتایج رای گیری، جهش قابل توجهی داشتند و در جمع بازیکنان شروع کننده قرار گرفتند.
کوبی برایانت در رای گیری امسال ۱٫۹ میلیون رای به دست آورد و برای شرکت در هجدهمین آل استار دوران حرفه ای خود انتخاب شد.

دوین وید از میامی در این مورد گفت: «این آل استار خاصی و ویژه ای خواهد بود چراکه آخرین حضور برایانت هست. من زمان مایکل جردن در لیگ نبودم و شانس اینو نداشتم که جردن رو در زمین ببینم، اما به عنوان یه طرفدار بازی ها رو تماشا می کردم و به نظرم خیلی جذابه که بخشی از این بازی باشی. به همین خاطر آل استار امسال، مسابقه ویژه ای خواهد بود.»

استفین کری از گلدن استیت واریورز با ۱٫۶ میلیون رای در جایگاه دوم رای گیری قرار گرفت. کوین دورنت و راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر و کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز، بازیکنانی هستند که در ترکیب شروع کننده تیم غرب قرار خواهند گرفت.
استفن کری سومین مسابقه آل استار متوالی خود را در شهری انجام خواهد داد که پدرش، دل کری، دوران حرفه ای خود را در آنجا به پایان رساند.
کری در این مورد گفت: «این بازی از دو جنبه برای خانواده من تجربه لذت بخشی میشه. من سه سال اونجا زندگی کردم، همسرم اهل آنجاست و تعداد زیادی از اعضای فامیل اونجا هستن که می تونن با ما جشن بگیرن. پس قرار است که من از آن لذت ببرم و خیلی مشتاقشم.»
لبران جیمز از کلیولند کولیرز و پاول جرج از ایندیانا پیسرز بازیکنانی هستند که به همراه کارملو انتونی از نیویورک نیکس، ترکیب زمین جلوی تیم شرق را تشکیل می دهند.


1087515


دوین وید و کایل لوری نیز گاردهای شروع کننده شرق خواهند بود. لوری که در آخرین آپدیت منتشر شده از نتایج رای گیری ۳۲۰۰۰ رای از کایری ایروینگ عقب بود، در نتایج نهایی این اختلاف را جبران کرد و بالاتر از ایروینگ قرار گرفت.
بازیکنان دخیره مسابقه آل استار در هر کنفرانس با رای سرمربیان همان کنفرانس انتخاب و پنجشنبه آینده معرفی می شوند.

برایانت که پس از پایان فصل بازنشسته خواهد شد، در لیست بازیکنانی که بیشترین حضور در آل استار را تجربه کرده اند، پس از کریم عبدالجبار در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت. کوبی با به دست آوردن ۴ جایزه MVP آل استار، پیشتاز بازیکنان تاریخ لیگ در این زمینه است و با ۲۸۰ امتیازی که در بازی های All-Star کسب کرده است، امتیازآورترین بازیکن تاریخ آل استار است. لبران جیمز با ۲۷۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.
کوبی در طول رای گیری آل استار، از آغاز همواره پیشتاز بود. کوای لئونارد در رای گیری امسال، ۱۴۰۰۰ رای بیشتر از زازا پاچولیا از دالاس موریکس کسب کرد و جایگاه نهایی جلوی زمین کنفرانس غرب را از آن خود کرد. با انتخاب شدن لئونارد، نام این بازیکن به عنوان تنها کسانی که برای آل استار انتخاب شده اند، عنوان ام وی پی فینال را کسب کرده اند و جایزه بهترین بازیکن دفاعی سال را به دست آورده اند، در کنار نام مایکل جردن و حکیم اولاجوان قرار گرفت.

لبران جیمز با ۱٫۱ میلیون رای پیشتاز بازیکنان کنفرانس شرق در رای گیری بود. این بازیکن برای دوازدهمین بار در ۱۳ فصل اخیر برای حضور در این مسابقه انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها