کد خبر : 1298621 | 02 بهمن 1394 ساعت 18:32 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاراته‌کای ایرانی در پاریس ناپدید شد

کاراته‌کای ایرانی پس از حضور در فرودگاه پاریس ناپدید شد.

کاراته‌کای ایرانی در پاریس ناپدید شد

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، آروین باقری کاراته‌کا کشورمان که با هدف حضور در رقابت‌های لیگ جهانی پاریس به همراه دیگر نمایندگان ایران روز گذشته تهران را به مقصد این شهر ترک کرده بود، پس از حضور در فرودگاه پاریس ناپدید شده و تاکنون هیچ خبری از وضعیت وی به دست نیامده است. 

یکی از افراد حاضر در فدراسیون کاراته ضمن تایید ناپدید شدن باقری گفت: پیش از اعزام، مسئولان فدراسیون کاراته از سفارت فرانسه خواسته بودند که پاسپورت‌های نفرات اعزامی را به فدراسیون بدهند تا به نوعی فدراسیون نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند. باقری جزو نفراتی نبوده که کمیته فنی آن را برای این اعزام انتخاب کرده باشد و یا فدراسیون کاراته هزینه سفر او را داده باشد. او با هزینه شخصی به این سفر اعزام شده است. قطعا اگر در مورد معرفی او برای حضور در مسابقات نامه‌نگاری از سوی فدراسیون کاراته ایران صورت گرفته باشد مسلما اسناد ضمانتی مالی در اختیار فدراسیون خواهد بود. 

به گزارش تسنیم پیش از این کمیته فنی فدراسیون کاراته نام 9 نفر را برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی پاریس اعلام کرد که این نفرات با هزینه فدراسیون به این مسابقات بروند که به غیر از مهسا افسانه بقیه نفرات به پاریس اعزام شدند.

ظاهراً به جز رضا سلیمانی که به عنوان نماینده فنی در کنار تیم اعزامی است، نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان نیز کاروان ایران در این سفر همراهی می‌کند. به جز لیست اعلامی کمیته فنی چندین کاراته‌کا و و یک مربی با هزینه شخصی خود را به پاریس رساندند. نفراتی همچون طراوت خاکسار، سمانه خوش‌قدم از بازیکنان و مربیانی هستند که به هزینه شخصی‌شان به فرانسه اعزام شدند.

دیدگاه‌ها