کد خبر : 1298656 | 02 بهمن 1394 ساعت 20:59 | 64.4K بازدید | 0 دیدگاه

وداع با المپیک با این ستاره ها

عملکرد نفر به نفر تیم ملی المییک ایران

تیم ملی ایران با نتیجه 3-0 از ژاپن شکست خورد تا رویای ریو نیزبر باد برود، با هم عملکرد 11 بازیکن اصلی را بررسی می کینم.

عملکرد نفر به نفر تیم ملی المییک ایران
به گزارش"ورزش سه"، تیم فوتبال ایران پس از اینکه به عنوان تیم دوم گروهش به مرحله بعد صعود کرد با ژاپن برخورد کرد و در این بازی شکست سنگینی را متحمل شد. عملکرد نفر به نفر بازیکنان را مرور می کنیم:

محمدرضا اخباری( 5 از 10) :

محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتورسازی تیم امید نتواسنت بازی همیشگی اش را انجام بدهد، در حالی که او توانسته بود در 90 دقیقه دروازه اش را بسته نگه دارد اما روی یک گل سامورایی ها مقصربود و سه بار دروازه اش را باز شده دید تا رویای ریو بر باد برود.


محمد دانشگر( 3 از 10):
محمد دانشگر که از نفت تهران به تیم ملی آمده بود نتوانست بازی خوبی از خود برابر ژاپنی ها نشان بدهد و دفاع ایران در این بازی بسیار ضعیف و شکننده عمل کرد تا یک شکست سنگین را تیم ما متحمل شود.

1087578

روزبه چشمی( 3 از 10) :
کاپیتان تیم ایران در این بازی نیز عملکرد ضعیفی نشان داد و شاید اگر اشتباه او روی گل اول ژاپنی ها نبود تیم ایران سنوشت دیگری را می دید. سنگینی بازوبند روی بازوی چشمی به مراتب دیده می شود و شاید اگر او در پست تخصصی اش بازی می کرد عملکرد بهتری در بازی ها از خود نشان می داد.

1087577

علی عبدالله زاده( 4 از 10) :
عبدالله زاده که از صنعت نفت به تیم ملی دعوت شده بود تنها بازیکن لیگ یکی تیم ملی امید در این مسابقات بود، او که دفاع کناری ایستا به حساب می آید در بازی امروز عملکرد متوسطی از خود نشان داد و مصدومیت او باعث شد تا به جای وی احسان پهلوان وارد زمین شود. البته عبدالله زاده در یک صحنه یک موقعیت خوب از ژاپنی ها گرفت و بدون ریسک توپ را به کرنر زد.

وحید حیدریه( 4 از 10):
وحید حیدریه در نیمه اول بازی بسیار خوب انجام وظیفه کرد و یکی از بهترین تیم امید بود، رفته رفته با گذشت زمان او در بازی کم تر ظاهر شد و می توان به او در مجموع نمره پایین تر از متوسط 4 از 10 داد.

1087579


علی کریمی(4 از 10):
علی کریمی در همان ابتدای بازی می توانست با یک ضربه سر دقیق تیم ایران را پیش بیندازد اما وی نتواست آن کرنر خوب محمدی را به گل تبدیل کند. کریمی در میانه های زمین نیز نتوانست مرد اول باشد و اگر او روز خوبی داشت شاید ایران وضعیت بهتری در بازی تجربه می کرد.

1087581


علیرضا نقی زاده( 2 از 10):
انتخاب نقی زاده در حالی که نیمکت تیم ملی بازیکنان و گزینه های دیگری داشت بسیار عجیب بود و عجیب تر از آن تعویض نشدن وی بعد از بازی ضعیفش بود. نقی زاده در بازی برابر ژاپن هیچ نقطه ی مثبتی از خود نتوانست به جای بگذارد.

1087580

شاهین ثاقبی( 5 از 10) :
در روز باخت سنگین تیم امید شاهین ثاقبی در میانه زمین توانست موفق عمل کند، وی در این بازی یکی از معدود بازیکنانی بود که خوب عمل کرد اما تیم ملی ایران برای برد در بازی مهم برابر ژاپن نیاز به یازده بازیکن خوب داشت.

مهدی ترابی( 4 از 10):
مهدی ترابی در برابر سامورایی های امید نتواسنت فوق العاده عمل کند، او که با تیم بزرگسالان در برابر تیم بزرگسالان ژاپن فوق العاده ظاهر شده بود نتوانست عملکردش را برابر جوانترهای سامورایی تکرار کند. دریبل خوردن ترابی قبل از سانتر منجر به گل اول ژاپنی ها تا مدت ها در ذهن فوتبالی ها خواهد ماند.

1087582

میلاد محمدی( 5 از 10) :
میلاد محمدی در برابر آبی پوشان ژاپنی هم یک سانتر فوق العاده کرد و هم ضربه سرش با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد. محمدی در این بازی هرچه زد به در بسته خورد اما در روز شکست ایرانی ها محمدی نمره ای بالاتر از 5 نمی گیرد.

ارسلان مطهری( 5 از 10):
ارسلان مطهری در پیشانی خط حمله  با انرژی زیادی بازی کرد و حتی می توانست با دقت بیش تر گل برتری ایرانی ها را به ثمر برساند اما شوت های این بازیکن راهی به دروازه ژاپنی ها پیدانکرد.او مثل همیشه ، خطرناک و پرتلاش اما کم دقت بود.

1087583

دیدگاه‌ها