کد خبر : 1298862 | 03 بهمن 1394 ساعت 17:08 | 105.5K بازدید | 13 دیدگاه

ماراتن تمام نشدنی گل در کرو رود

حماسه بچه های کلوپ در 5+90

دیدار تیم های نوریچ و لیورپول لحظاتی پیش با نتیجه 5-4 به سود لیورپول خاتمه یافت در حالیکه نوریچ ابتدا 3-1 از لیورپول پیش افتاده بود.

حماسه بچه های کلوپ در 5+90
به گزارش "ورزش سه"، نوریچ پس از دو باخت خارج از خانه سنگین مقابل استوک و بورنموث، در ورزشگاه خود میزبان لیورپول بود که در دو بازی پیشین خود مقابل آرسنال مساوی کرده و به یونایتد در خانه باخته بود. جدالی بین تیم های نهم و شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس.

1087715

بازی متعادل از سوی هر دو تیم آغاز شد و تا پیش از به گل رسیدن لیورپول در دقیقه 18، شاهد خطرات چندانی روی دروازه ها نبودیم. در هجدهمین دقیقه از بازی، موره نو از چپ حرکت خوبی را آغاز کرد و بیرون محوطه جریمه، میلنر را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم بلافاصه فیرمینو را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد تا ضربه دقیق ستاره برزیلی لیورپول به گل اول بازی تبدیل شود.
لیورپولی ها چند دقیقه بعد توسط میلنر می توانستند فاصله را دو برابر کنند اما دخالت به موقع مدافع نوریچ مانع از این امر شد تا میزبان شانس هایش برای برگرداندن نتیجه حفظ شود.

1087706

دقیقه 28 سرانجام نوریچ به گل تساوی دست یافت. روی یک ضربه کرنر و در پی چند رفت و برگشت، امبوکانی در حالیکه با مزاحمت ساخو روبرو بود با یک پشت پای عالی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه لیورپول کرده و بازی 1-1 مساوی شود اما این پایان کار نبود.

دقیقه 42 بازی نایسمیت، بازیکن سابق اورتون موفق شد نوریچ را پیش بیندازد. شوت محکم و از زاویه بسته او با اشتباه مینیوله در جاگیری به گل تبدیل شد تا میزبان بازی باخته را با برد 2-1 عوض کند. نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود نوریچ به اتمام رسید.

1087708

نیمه دوم لیورپول به قصد جبران گل خورده بازی را هجومی آغاز کرد اما این نوریچ بود که به گل سوم خود نیز دست یافت. دقیقه 53 بازی بود که موره نو در موقعیتی نه چندان خطرناک، دو بار روی نایسمیت مرتکب خطا شد و داور بازی نیز نقطه پنالتی را نشان داد. یک دقیقه بعد هولاهان موفق شد پنالتی را گل کرده و نوریچ را 3-1 پیش بیندازد.

لیورپول خیلی زود و دقیقه 55 موفق شد باردیگر فاصله را به یک گل کاهش دهد. پاس عرضی خوب کلاین از راست در موقعیتی عالی به هندرسون رسید و شوت این بازیکن نیز به کنج دروازه نوریچ رفت تا حساب کار 3-2 شود.

1087713

لیورپول با این گل جان تازه ای گرفت و دقیقه 63 با ادامه حملات خود موفق شد کار را به تساوی بکشاند. همکاری عالی میلنر و لالانا که تازه وارد زمین شده بود، باعث شد توپ در موقعیتی تک به تک با دروازه بان به فیرمینو برسد و این بازیکن با خونسردی موفق شد دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

لیورپول ده دقیقه بعد موفق شد معجزه را کامل کرده و گل چهارم را هم به ثمر برساند. پاس به عقب اشتباه مدافع نوریچ باعث شد میلنر توپ را تصاحب کرده و در حالیکه تنها دروازه بان را پیش رو داشت، با ضربه ای دقیق گل چهارم لیورپول را به ثمر برساند تا قرمزهای آنفیلد بازی باخته 3-1 را با برد 4-3 عوض کنند.

در حالیکه بازی رو به پایان بود نوریچ دقیقه 92 موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. باسانگ روی یک ریباند و از بیرون محوطه جریمه با شوتی سهمگین موفق شد بازی را 4-4 کند اما این هم پایان کار نبود چرا که دقیقه 95 لالانا موفق شد در یک رفت و برگشت و شلوغی محوطه جریمه با یک ضربه چکشی لیورپول را 5-4 پیروز بازی کند تا این بازی دراماتیک با برتری عجیب و غریب لیورپول به اتمام برسد و این تیم 34 امتیازی شود.

دیدگاه‌ها