کد خبر : 1299090 | 04 بهمن 1394 ساعت 15:54 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

می‌خواهیم سهمیه کسب کنیم و نیم‌نگاهی به قهرمانی هم داریم

دغاغله: در تیمی بازی می‌کنم که آرامش دارد

مهاجم سایپا اولین بازیش برای این تیم را در دیدار مقابل پرسپولیس در جام شهدا انجام داد و توانست یک پاس گل هم در این دیدار بدهد.

دغاغله: در تیمی بازی می‌کنم که آرامش دارد
به گزارش "ورزش سه"،  مهدی دغاغله در مورد اولین بازی که برای سایپا به میدان رفته گفت: خدا را شکر در اولین بازیم برای یک تیم که آرامش دارد به میدان رفتم و پاس گل هم دادم که البته موفقیت تیم برای من مهم است. امیدوارم روز به روز از اینی که هستم بهتر شوم.

او در مورد دیداری که فردا با ذوب‌آهن در جام شهدا دارند ادامه داد: این بازی برای بازی آینده‌مان با پدیده خیلی خوب است و می‌توانیم به هماهنگی بیشتری برسیم.

بازیکن نارنجی‌پوشان در مورد دیدار با پدیده نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی پدیده بسیار سخت است و بیرون از خانه انجام می‌شود. ما باید با امتیاز برگردیم و جزو مدعیان باقی بمانیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد ناکامی‌هایش در دو فصل اخیر به خاطر بدشانسی بوده یا دلیل دیگری داشته پاسخ داد: یکسری دلایل وجود دارد ولی واقعا بدشانسی مهمترین آنهاست. پارسال و امسال شانس نداشتم و متاسفانه امسال فولاد نتیجه نگرفت. از تمام هم‌تیمی‌هایم که از من حمایت کردند و همچنین کادرمدیریت و فنی تشکر می‌کنم و امیدوارم به من کمک کنند تا من بتوانم از توانایی‌هایم استفاده و به سایپا کمک کنم.

مهاجم سایپا در مورد اینکه کار کردن در کنار آندرانیک تیموریان را چطور می‌بیند می‌گوید: آندرانیک تیموریان کاپیتان فعلی تیم‌ملی است و کارنامه‌اش مشخص است و لازم نیست من چیزی بگویم. خوشحالم از اینکه با او هم‌تیمی هستم. من و سایر بچه‌ها می‌توانیم در کنار آندو چیزهای زیادی از او یاد بگیریم.

دغاغله در پایان در مورد اینکه با وجود اینکه تیم‌های مدعی زیادی وجود دارند سایپا هم در بین آنها مدعی است یا خیر افزود: ما واقعا تیم خوبی داریم. امیدوارم نتایج لازم را کسب کنیم. هدف اولمان کسب سهمیه آسیایی است ولی در کنارش نیم نگاهی هم به قهرمانی هم داریم.

دیدگاه‌ها