کد خبر : 1299110 | 04 بهمن 1394 ساعت 17:11 | 152.6K بازدید | 39 دیدگاه

برانکو: اینطور هیچکس نمی تواند به شما ضربه بزند

تمرین اتحاد در پرسپولیس به سبک برانکو

یکی از آیتم های عجیب در تمرین امروز پرسپولیسی ها با تصمیم عجیب برانکو رقم خورد.

تمرین اتحاد در پرسپولیس به سبک برانکو
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که عزم خود را برای قهرمانی در لیگ برتر جزم کرده و در حالی که از نظر فنی شرایط خوبی پشت سر می گذارد برانکو به دنبال تقویت اتحاد بین بازیکنانش است.

برانکو در این آیتم تمام بازیکنان تیمش را در کنار هم قرار داد؛ به صورتی که بازیکنان اصلی دست در دست ذخیره ی خود باید طول زمین را و در منطقه و پست بازی شان می دویدند!

در این تمرین بنگر با مایکل اومانا، علیرضا نورمحمدی با ماریچ، حاتمی با حیدریه، بنگستون با طارمی، کامیابی نیا و کمندانی، باقری و نوراللهی و ... باید در کنار هم این آیتم ویژه را پشت سر می گذاشتند.

برانکو ایوانکوویچ از بازیکنان می خواست در طول دویدن در کنار هم باشند و با اعلام اینکه در این صورت هیچکس نمی تواند به شما ضربه بزند آنها را تشویق به انجام درست تمرین می کرد.

برانکو در تشریح این تمرین نیز اینطور به ورزش سه گفت: بله این مساله درست است اما ما نیاز داریم تمام بازیکنان ما در یک روند تیمی قرار داشته باشند و بازیکنی که در جریان بازی به ترکیب اضافه می شود طبق همان روند مورد نظر بازی را ادامه دهد و این زنجیر پاره نشود.

در این ارتباط گفته می شود این آیتم تمرینی پیش از این و قبل از فینال جام جهانی توسط یوآخیم لو در تیم ملی آلمان نیز اجرا می شد که در نشریات آلمانی هم به آن پرداخته شد.

دیدگاه‌ها