کد خبر : 1299260 | 05 بهمن 1394 ساعت 11:27 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری مربی پرسپولیس پیش از فینال

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صبا نتیجه‌گرا است و ما بازی آسانی در فینال جام شهدا با آنها نداریم.

نشست خبری مربی پرسپولیس پیش از فینال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مصطفی قنبرپور در نشست پیش از بازی تیم های پرسپولیس و صبا در فینال جام حذفی اظهار داشت: به خانواده رضا احدی و همچنین به خانواده بزرگ مرد پرسپولیس همایون بهزادی تسلیت می‌گویم. در مورد بازی باید بگویم که جام شهدا مسابقات ارزشی است و بسیار خوشحال هستیم در این مسابقات حاضر شده‌ایم. امیدواریم هم از لحاظ اخلاقی و هم فنی موفق باشیم.


وی ادامه داد: بعد از تعطیلات فرصت بسیار خوبی برای ما به وجود آمد. مقابل تیم سایپا که همیشه مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوب ظاهر می‌شود توانستیم پیروز شویم. مقابل صبا هم امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم. با تیم نتیجه‌گرا بازی داریم و مطمئنا بازی آسانی نداریم.


مربی پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس نسبت به گذشته تیم انضبای‌تری شده است و همه از لحاظ اخلاقی رعایت می‌کنند. امیدوارم در پایان بازی تیم پیروز میدان باشیم.


وی در مورد مصدومان تیمش گفت: انصاری دردی در کشاله پا دارد. تشخیص خود برانکو و کادرپزشکی در این جام از او استفاده نمی‌کنیم و امیدواریم به بازی سپاهان برسد. امید عالیشاه مصدومیتش زیاد جدی نیست و به صلاحدید برانکو می‌تواند برای بازی فردا به میدان برود.

دیدگاه‌ها