کد خبر : 1300522 | 10 بهمن 1394 ساعت 14:30 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

لاوتزی،‌یحیی‌توره و بانگا در لیست خرید اینتر

اینتر قصد دارد ازکیل لاوتزی،‌اور بانگا ، روبرتو سوریانو و یحیی توره را در تابستان به خدمت بگیرد.

لاوتزی،‌یحیی‌توره و بانگا در لیست خرید اینتر
به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری در نقل و انتقالات زمستانی بسیار فعال بوده و تا به اینجا،‌چندین بازیکن خود را فروخته و ادر را به خدمت گرفته است. حال توتو اسپورت مدعی شد که آبی و مشکی پوشان از حالا در اندیشه هموار کردن مسیر خرید‌های تابستانی هستند.
گفته می‌شود که اینتر با بانگا که در تابستان قراردادش با سویا به پایان می‌رسد به توافق رسیده و هافبک آرژانتینی راهی اینتر خواهد شد. لاوتزی نیز در تابستان بازیکن آزاد خواهد شد و گفته می‌شود که او نیز علاقه مند به پیوستن به اینتر است،‌هر چند که اینتر مدت‌هاست در تلاش برای جذب اوست.
هدف بزرگ اینتر، یحیی توره است که در تابستان گذشته نیز مانچینی قصد داشت او را به جوزپه مه‌آتزا بیاورد. با حضور گواردیولا روی نیمکت سیتی و مشکلات بین توره و گواردیولا، جدایی توره در تابستان تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و اینتر و همراهی با مانچینی می‌تواند بهترین گزینه برای هافبک ساحل عاجی باشد.
همچنین در قرارداد ادر، بندی برای جذب سوریانو نیز در تابستان وجود دارد که البته این بازیکن مورد توجه میلان نیز هست. در مجموع،کسب سهمیه چمپیونزلیگ می‌تواند به روند جذب این بازیکنان به اینتر کمک بسیاری کند.

دیدگاه‌ها