کد خبر : 1301192 | 12 بهمن 1394 ساعت 23:25 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - ساوتهمپتون

آرسنال برای جبران شکست مقابل چلسی به مصاف شاگردان رونالد کومان می رود.

پیش بازی آرسنال - ساوتهمپتون
به گزارش "ورزش سه"، پس از شکستی تحقیرآمیز در دیدار رفت، این بار شاگردان ونگر به دنبال انتقام از ساوتهمپتون خواهند بود.

آرسنال

شاگردان ونگر سه بازی است که در لیگ برتر پیروز نشده اند. دو تساوی مقابل لیورپول و استوک و از همه مهم تر، شکستی تلخ مقابل چلسی در امیریتس. آرسنال به خوبی می داند برای فرار از این وضعیت باید ساوتهمپتون را در خانه شکست دهد. اما مصاف مقابل شاگردان با استعداد رونالد کومان کار ساده ای نیست. آن ها دیدار رفت را به شکلی تحقیر آمیز واگذار کردند و سختی کار مقابل ساوتهمپتون را به خوبی می دانند.
بازگشت آلکسیس سانچس اما در آستانه این دیدار حساس بهترین خبر ممکن برای هواداران آرسنال است. فوق ستاره اهل شیلی در جام حذفی از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفت و موفق شد گل پیروزی تیم را نیز به ثمر برساند. آرسن ونگر از عملکرد خرید جدید تیم  یعنی الننی نیز راضی است و به عملکرد او در دیدارهای پیش رو با امیدواری زیادی نگاه می کند.آرسنال اکنون با 44 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

ساوتهمپتون

شاگردان کومان هر سه بازی اخیر خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و از فرم ایده آلی بهره مند هستند. آن ها هفته پیش یونایتد را در الدترافورد با تک گل خرید جدیدشان آستین از پیش رو برداشتند تا نشان دهند می توانند در خانه تیم های بزرگ نیز خطرساز شوند.
برگ برنده کومان در جدال مقابل آرسنال نیز چارلی آستین می تواند باشد. بازیکنی که تنها چند دقیقه پس از اولین حضورش در زمین مقابل یونایتد، توانست توانایی های بالایش را نشان دهد. ساوتهمپتون اکنون با 33 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفته و برای کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش می کند.



1089488

دیدگاه‌ها