کد خبر : 1301193 | 12 بهمن 1394 ساعت 23:51 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لسترسیتی - لیورپول

صدرنشین لیگ برتر انگلیس باید مقابل شاگردان با انگیزه یورکن کلوپ صف آرایی کند.

پیش بازی لسترسیتی - لیورپول
به گزارش "ورزش سه"، کلودیو رانیری برای جبران شکست در بازی رفت مقابل یورگن کلوپ، این بار در خانه خود به مصاف لیورپول خواهد رفت.

لسترسیتی

پس از چند هفته دوری، لسترسیتی مجددا توانست هفته پیش به صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس بازگردد و رویاهای جذاب خود را ادامه دهد. لستر در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها در 2 بازی موفق به پیروزی شده است اما پیروزی هفته گذشته مقابل استوک، بار دیگر توانست این تیم را به روند صحیح گذشته بازگرداند.
رانیری و شاگردانش اکنون 3 امتیاز از سیتی و آرسنال در صدرجدول پیش هستند اما برای ادامه رویا پردازی هایشان جهت کسب عنوان قهرمانی، مقابل لیورپول به 3 امتیاز می اندیشند. جدال مقابل لیورپول جنبه انتقامی نیز برای لستر دارد چرا که آن ها بازی رفت را در آنفیلد با یک گل شکست خورده اند. جیمی واردی با 23 گل زده همچنان مهم ترین مهره رانیری در فاز تهاجمی محسوب می شود.

لیورپول

لیورپول در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها موفق به کسب 3 پیروزی شده است که آمار قابل قبولی محسوب می شود. آن ها به تازگی راهی فینال جام اتحادیه نیز شده اند که همین مسئله روحیه تیم را دوچندان کرده است. با این حال مسئله اساسی برای لیورپول کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. کاری که دستیابی به آن توجه به فاصله ایجاد شده دشوار به نظر می رسد.
لیورپول 8 امتیاز تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد و دیگر نمی تواند هیچ اشتباهی را حتی در دیدارهای دشوار خارج از خانه مرتکب شود. نکته امیدوار کننده برای لیورپول این است که آن ها در 7 بازی گذشته خود مقابل لسترسیتی هیچ گاه شکست نخورده اند.

1089489

دیدگاه‌ها