کد خبر : 1301267 | 13 بهمن 1394 ساعت 12:27 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

با درایت کادر فنی و تلاش همکاران

سمندر: چالش‌ها را پشت سر می‌گذاریم

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، می گوید چالش های به وجود آمده درپی تغییرات ترکیب تیم در بازی های اخیر نگرانی هایی را به وجود آورده بود که خوشبختانه با برنامه ریزی و درایت کادرفنی و تلاش سایر همکاران، تا حدودی این موضوع را کرده ایم.

سمندر: چالش‌ها را پشت سر می‌گذاریم
به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا سمندر پس از بازی تیم های گسترش فولاد و صبا و کسب سه امتیاز در این بازی گفت: بازی بسیار زیبا و تاکتیکی را شاهد بودیم و نتیجه بدست آمده نیز فوق العاده بود. تمامی تیم های علی دایی شخصیت تیمی بالایی را دارند و همیشه برای تیم های مختلف مشکل ساز بوده اند. پیروزی برابر تیم های قدرتمندی همچون پرسپولیس و ذوب آهن در مسابقات جام شهدا، گواهی بر اثبات توانایی های بالای تیم صبای قم است.

وی در ادامه گفت: از سوی دیگر انگیزه بالای آنان برای حفظ رکورد شکست ناپذیری مقابل گسترش فولاد و همچنین شروع پر قدرت رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر، بر سختی های کار افزوده بود که بحمدالله با زحمت و همّت کادر فنی و بازیکنان و  تلاش های عوامل باشگاه، موفق به پیروزی در این دیدار حساس شدیم.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اشاره به حضور هواداران در دیدار مقابل صبای قم عنوان داشت: هر چند تعداد این عزیزان زیاد نبود ولی لطف و محبت آنان در قبول رنج حضور در ورزشگاه در هوای سرد و حمایت دلگرم کننده شان، عامل انگیزه ما است.

سمندر با ابراز امیدواری نسبت به افزایش تعداد هواداران در دیدار های آتی، گفت: بازی زیبا و کسب نتیجه از سوی گسترش فولاد ، تنها حضور پرشور و حمایت هواداران را کم دارد و با توجه به اینکه تعداد بالایی از مسابقات ما در نیم فصل دوم در ورزشگاه خانگی مان برگزار می شود، چشم انتظار حضور هواداران هستیم. 

غلامرضا سمندر، هماهنگی تاکتیکی به وجود آمده بین بازیکنان را نتیجه تمرینات منظم و تاثیر بازی های اردوی تدارکاتی آنتالیا دانست و تصریح کرد: چالش های به وجود آمده درپی تغییرات ترکیب تیم در بازی های اخیر نگرانی هایی را به وجود آورده بود که خوشبختانه با برنامه ریزی و درایت کادرفنی و تلاش سایر همکاران، تا حدودی این موضوع را برطرف کرده ایم و انشالله در ادامه مسابقات نیز این روند را ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه تلاش مجموعه عوامل باشگاه، ایجاد آرامش و ثبات رویه در روند رو به رشد تاکتیکی تیم است، اظهار داشت: این موضوع از بدو تاسیس باشگاه در سرلوحه همه امور بوده و سیاستگذاری های صورت گرفته در تمامی ادوار با رعایت این معیار های مهم بوده است، در همین راستا، برای فصل جاری نیز برنامه ریزی لازم جهت نیل به اهداف تعیین شده صورت گرفته است و امیدواریم که با حفظ روند موجود به موفقیت های مدنظر دست یابیم.

دیدگاه‌ها