کد خبر : 1301848 | 15 بهمن 1394 ساعت 11:29 | 100.4K بازدید | 0 دیدگاه

تصاویر کمتر دیده شده از جنگ در آزادی(عکس)

با وجود گذشت چند روز از بازی پرهیجان پرسپولیس و سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر هنوز اتفاقات رخ داده در این بازی سوژه محافل فوتبالی است.

به گزارش "ورزش سه"، مصاف پرسپولیس و سپاهان در یک دهه گذشته همواره از حساسیت ها و تنش های فراوانی برخوردار بود و این بار هم با شرایط حاکم بر دو تیم این حساسیت ها به اوج خود رسید تا جایی که هیچکدام از دو تیم بنا نداشتند این بازی که کم شباهت به یک جنگ تمام عیار نداشت را ببازند.

سوای از تمام ظرافت های تکنیکی و تاکتیکی که دو تیم در این اکران 90 دقیقه ای از خود نشان دادند در برخی دقایق برخوردهایی میان بازیکنان دو تیم رخ داد که از چشمان تیزبین عکاسان دور نماند تا ثابت شود که این بازی فوتبال کم از جنگ برای دو طرف نبود. وقتی ستاره های دو تیم زیر بار فشارهای روانی کمی خشونت و مهارت های رزمی را چاشنی فوتبال شان می کنند آخر و عاقبتش می شود همین تصاویر که می بینید!

در یکی از لحظات پرتنش مصاف دو تیم علیرضا نورمحمدی کاپیتان پرسپولیس با امین منوچهری درگیر شد و حتی پیراهن او را از پشت کشید تا به اصطلاح عامیانه شاهد یقه گیری بازیکنان دو تیم هم باشیم.نورمحمدی که کاملا مشخص است در این لحظه کاملا از کوره در رفته است خالق یکی از صحنه های خشن بازی بود که با کوتاه آمدن مهاجم سپاهان ماجرا ختم به خیر شد.

1089976

همچنین در یکی دیگر از تصاویر شکار شده شاهد استفاده از فنون کشتی فرنگی هم میان بازیکنان دو تیم بودیم. جایی که رامین رضائیان و علی کریمی دو ملی پوش جوان برای کنترل یکدیگر روی ارسال ها مجبور به استفاده از فنون کشتی شدند! البته به جرات می توان گفت کشتی گیران هم در این گونه صحنه ها با این شدت رقیب خود را ناک اوت نمی کنند.

1089977

البته این تنها دو تصویر از صحنه های اکشن جدال بزرگ هفته در استادیوم مملو از تماشاگر آزادی بود که کاملا نشان می داد چه جنگی با تساوی 2-2 به پایان رسید. تصاویری که در شبکه های اجتماعی و سایت های منتسب به هر باشگاه زمینه ساز جنگ های لفظی و ادعاهای بیشماری شد تا حساسیت های میان دو باشگاه و طرفدارانش همچنان بر قوت خود باقی بماند.

 

دیدگاه‌ها