کد خبر : 1301911 | 15 بهمن 1394 ساعت 18:46 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی مدعیان

پتروشیمی و شیمیدر صدرجدول را حفظ کردند

هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی خانگی مدعیان در تهران و ماهشهر آغاز شد.

پتروشیمی و شیمیدر صدرجدول را حفظ کردند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز آغاز شد و در مسابقه‌ای که در تهران و سالن آزادی برگزار شد شیمیدر تیم دوم جدول به مصاف شهرداری تبریز رفت. شیمیدر در حالی که کواتر اول را23 بر 18 برده بود، کوارتر دوم را 21 بر 14 به حریف تبریزی خود واگذار کرد تا نیمه اول 39 بر 37 به سود شهرداری تبریز شود. در کوارتر دوم در صحنه‌ای داوران از ویدیو چک برای اینکه مشخص شود زمان تمام شده بود یا خیر، استفاده کردند.

شیمیدر در کوارتر سوم برتری کاملی نسبت به میهمان خود داشت و موفق شد 20 بر 11 پیروز شود و کوارتر نیز 21 بر 17 با پیروزی شیمیدر به پایان رسید تا در نهایت نماینده تهران 78 بر 67 برنده بازی لقب بگیرد.

در یکی از بازی‌های مهم پتروشیمی بندرامام، صدرنشین لیگ پس از یک هفته استراحت در خانه میزبان شهرداری اراک بود.

اراکی‌ها در این مسابقه بازیکن ملی پوش و تاثیرگذار خود یعنی حامد آفاق را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و دو کواتر اول را 19 بر 18 و 25 بر 15 به حریف قدرتمند خود واگذار کردند تا نیمه نخست را 45 بر 33 بازنده به رختکن بروند.

در کوارتر سوم شهرداری اراک بازی را در اختیار داشت و برتری خود را در خانه حریف نشان داد و توانست 28 بر 20 پیروز شود.

در کوارتر چهارم پتروشیمی با استفاده از میزبانی تیم برتر میدان بود و در نهایت توانست ۸۲ بر ۷۱ به پیروزی برسد و صدرنشینی خود را حفظ کند.

دو دیدار دیگر هفته در گرگان و مشهد در جریان است و دانشگاه آزاد نیز این هفته با قرعه استراحت روبروست.


 

 

 

 

دیدگاه‌ها