کد خبر : 1301965 | 16 بهمن 1394 ساعت 08:15 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی هفته هفدهم و بین تیم‌های السد و الاهلی

نبرد ایرانی‌های دوحه برنده نداشت

تیم‌های السد و الاهلی قطر، با حضور بازیکن‌های ایرانی خود، در اولین بازی هفته هفدهم، به‌تساوی یک‌بریک رسیدند.

نبرد ایرانی‌های دوحه برنده نداشت
به گزارش "ورزش سه"، این بازی که به میزبانی السدی ها برگزار می‌شد در حالی آغاز شد که هر سه بازیکن ایرانی دو تیم از ابتدا در میدان حاضر بودند، مرتضی پور علی گنجی با لباس تیم السد، پژمان منتظری و مجتبی جباری نیز با لباس الاهلی در این بازی حضور داشتند.

بازیکنان تیم الاهلی که اخیراً مربی نام‌آشنای خود، زلاتکو کرانچار را از دست دادند در این دیدار توانستند گل اول را وارد دروازه حریف کنند، آن‌ها که این روزها یوسف آدم را به‌عنوان سرمربی جدید تیمشان می‌بینند زودتر از حریف نامدار خود و در دقیقه 71 و از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند و تا دقایق پایانی بازی از گل خود محافظت کردند تا اینکه در دقیقه 88 یاران ژاوی موفق به جبران گل خورده و کسب یک امتیاز از این بازی خانگی شدند.

1090063

مجتبی جباری تنها بازیکن ایرانی بود که در این دیدار تعویض شد، او در دقیقه 90 از زمین بازی خارج شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد.

السدی ها با این تساوی 29 امتیازی شدند و در رده چهارم جدول ماندند و الاهلی هم کماکان اوضاع خود را در جدول رده‌بندی خراب می‌بیند و با این تک امتیاز، 18 امتیازی شده و در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر جا خوش کرد.

دیدگاه‌ها