کد خبر : 1302000 | 16 بهمن 1394 ساعت 12:21 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرآسیایی: به پدیده مدال افتخار بدهید !

قائم‌مقام پدیده خراسان گفت: بازیکنان ما با شکست این سایپای قدرتمند لایق دریافت مدال افتخار هستند .

سرآسیایی: به پدیده مدال افتخار بدهید !
مجتبی سرآسیایی در گفتگو با "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازیکنان ما مقابل سایپا یک بازی بسیار عالی را از خود به نمایش گذاشتند که در روزی که این بازی با توجه به شرایط جدول برای ما حکم فینال داشت تا از پایین جدولی‌ها فاصله‌مان را حفظ کنیم، سه امتیاز فوق‌العاده با ارزش به دست آمد.
وی با اشاره به دیدارهای تدارکاتی پدیده در تعطیلی لیگ متذکر شد: با توجه به شرایط سختی که این روزها داریم توانستیم با مساعدت‌هایی که شد دو بازی تدارکاتی خوب با استقلال تهران و راه‌آهن انجام بدهیم که کادر و بازیکنان ما در این مدت زحمت زیادی کشیدند و نتیجه آن را هم با برتری برابر سایپای قدرتمند گرفتند.

قائم‌مقام پدیده خراسان با اشاره به تغییر و تحولات نیم‌فصل پدیده متذکر شد: پس از جدایی ایگور پراهیچ، حضور احمد آل نعمه از لحاظ تجربی و شخصیتی به ما کمک کرد همانطور که در کنار سایر بچه‌های خط دفاعی تیم شرایط خوبی را رقم زدند ضمن اینکه بازیکنان جوان‌، آینده‌دار و خوبی گرفتیم که انشاالله نیم فصل دوم بتوانیم از آنها کمک بگیریم.

سرآسیایی ادامه داد: بازیکنان با تجربه و قبل پدیده هم در برابر سایپا عالی ظاهر شدند تا زحمات کادر فنی و خودشان را با کسب این سه امتیاز شیرین به بار بنشانند و تماشاگرانی که در سرما این همه راه را برای تشویق پدیده به ورزشگاه آمده بودند شاد و خوشحال کنند. هر چند که کام ما در رختکن پس از شنیدن خبر درگذشت مادر امیر میرزائیان مربی خوب تیم‌مان تلخ شد و باید همین‌جا دوباره به ایشان تسلیت بگوییم.

وی با بیان اینکه پدیده این روزها شرایط سختی را به لحاظ مالی پشت‌سر می‌گذارد، متذکر شد: فقط می‌توانم بگویم که در حال طی کردن شرایط سختی هستیم و به این نتیجه رسیده‌ایم که تنها هستیم و باید همینطوری کار را به جلو ببریم. قطعا چیزی که رمز موفقیت این روزهای ما است همدلی و وفاق بازیکنان و کادر است که به ما انرژی می‌دهد تا پیگیر حل مشکلات باشیم.

قائم‌مقام پدیده در خصوص پرداخت‌های بازیکنان نیز تصریح کرد: منابع مالی مشخص شده است و با حمایت‌های دوستان و خصوصا کسانی که دوست ندارند نامی از آنها برده شود، به زودی در ماه آینده درصد دیگری از قراردادهای بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

دیدگاه‌ها