کد خبر : 1302003 | 16 بهمن 1394 ساعت 12:32 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست‌نفت: آنالیز خوبی از الجیش در اختیار داریم

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: می‌دانیم الجیش چقدر قدرتمند شده ولی ما با غیرت ایرانی به مصاف این تیم می‌رویم.

سرپرست‌نفت: آنالیز خوبی از الجیش در اختیار داریم

به گزارش "ورزش سه" از فارس، رحیم ایرانیان درباره شرایط تیم فوتبال نفت در آستانه دیدار این تیم مقابل الجیش قطر در پلی‌آف لیگ برتر آسیا گفت: تمرینات ما از بعد از بازی با ملوان برای این بازی آغاز شده و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت. دوشنبه هم ریکاوری می‌کنیم و سه‌شنبه بازی حساس ما مقابل الجیش برگزار خواهد شد. خوشبختانه همه مصدومان ما به جز عباس بوعذار به شرایط خوبی رسیدند و آماده می‌شویم تا یک بازی قدرتمندانه مقابل نماینده قطر انجام دهیم. البته ما می‌دانیم که الجیش نسبت به گذشته چقدر قوی شده و چند بازیکن مطرح گرانقیمت هم به خدمت رسیده است. اما بهر حال داشته‌های ما همین است و با غیرت ایرانی و انجام بازی‌ محکم به مصاف آنها می‌رویم.

وی درباره اینکه آیا برای برد در این بازی پاداش در نظر گرفته شده، ادامه داد: فعلا بحث پاداش به میان نیامده است و حرفی هم دراین باره مطرح نشده است. بازیکنان نفت در حال حاضر تمام تمرکز و فکر خود را بر روی بازی با نماینده قطر گذاشتند تا بتوانیم دست پر از این بازی بیرون بیاییم.

سرپرست تیم نفت درباره اینکه کادر فنی نماینده ایران چقدر از حریف قطری شناخته دارد، اظهار داشت: ما دوستانی مقیم در قطر داریم که چند بازی این تیم را دیده‌اند و اطلاعات مفیدی به علیرضا منصوریان سرمربی نفت داده‌اند. از طرف دیگر کادر فنی آنالیز خوبی از الجیش در اختیار دارد و با یک بازی منطقی به مصاف این تیم خواهیم رفت تا سربلند باشیم.

ایرانیان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران فارغ از رنگ قرمز و آبی به استادیوم بیایند و از ما به عنوان نماینده ایران حمایت کنند. چرا که دیگر بحث ملی در میان است. بعد از بازی با ملوان زمانی که می‌خواستیم در انزلی سوار اتوبوس شویم عده‌ای از هواداران این تیم به سراغ ما آمدند و گفتند به عنوان گیلانی‌ها دعا می‌کنیم نفت سه‌شنبه سربلند باشد و این برای من خیلی جالب بود که دل همه مردم با نفت است.

دیدگاه‌ها