کد خبر : 1302026 | 16 بهمن 1394 ساعت 13:56 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

پرسپولیسی ها امروز تمرین خود را از ساعت 11:45 دقیقه در درفشی فر و دور از چشم هواداران و اصحاب رسانه برگزار کردند.

گزارش تمرین پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی برابر سپاهان اکنون در حال آماده سازی تیمش برابر دیگر نماینده اصفهان است و این هفته به مصاف ذوب خواهد رفت.

برانکو ایوانکوویچ در ابتدای تمرین امروز تیمش جلسه ای فنی در نظر گرفته بود و به بررسی نقاط ضعف و قوت ذوب برای شاگردانش پرداخت تا آنها با علم به این مساله تمرین را پیگیری کنند.

* بعد از صبحت های برانکو، بازیکنان زیر نظر مارکو بدن های خود را گرم کردند و برای انجام آیتم های مدنظر کادرفنی آماده شدند.
* تمام اعضای کادرفنی پرسپولیس در تمرین امروز حضور یافته اند. باقری و قنبرزاده جزو کادرفنی ایرانی برانکو هستند که در تمرین امروز حضوری فعال داشتند.

* سوشا مکانی، والری لوبانف، محسن زاده و قدیمی پور نیز در گوشه ای از زمین درفشی فر  و زیر نظر ایگور پانادیچ به تمرین پرداختند.

* کار با توپ و پاسکاری کوتاه و فوتبال درون تیمی طبق ایده برانکو از آیتم های بعدی تمرین سرخپوشان بود.
* بعد از پاسکاری بار دیگر بازیکنان زیر نظر مارکو، بدنساز این تیم به عبور از موانع و کارهای بدنی پرداختند. برانکو با حضور در جمع بازیکنان به طور دقیق عملکرد آنها را در این بخش نیز زیر نظر داشت.

* برانکو بعد از بدنسازی بار دیگر شاگردانش را به میانه میدان فراخواند و اینبار سانتر از جناحین و ضربه زنی مدافعان و مهاجمان را در ارسال ها برای آنها در نظر گرفت.

دیدگاه‌ها