کد خبر : 1302046 | 16 بهمن 1394 ساعت 15:06 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم طارمی صدرنشین دور برگشت

تیم ایران جوان بوشهر به رغم مشکلات مالی و در حضور تیم های میلیادر و پرهزینه خونه به خونه بابل ، پیکان تهران ، مس کرمان و نفت آبادان بهترین نتایج را در دور برگشت رقابت های د

تیم طارمی صدرنشین دور برگشت
به گزارش "ورزش سه"  تیم ایران جوان بوشهر به رغم مشکلات مالی و در حضور تیم های میلیادر و پرهزینه خونه به خونه بابل ، پیکان تهران ، مس کرمان و نفت آبادان بهترین نتایج را در دور برگشت رقابت های دسته اول آزادگان کسب کرده و صدر جدول لیگ را در اختیار دارد.  همبازیان سابق مهدی طارمی ؛ بازیکن سابق ایران جوان و مهاجم کنونی پرسپولیس و آقای گل لیگ برتر در 5 دور برگشت چهار برد به دست آورده و تنها متحمل یک باخت شده اند. عملکرد این تیم که اکثر نفرات آن را بازیکنان جوان و بومی تشکیل می دهند نسبت به تیم های پر مهره و با امکاناتی نظیر : مس کرمان ، پیکان تهران ، خونه به خونه  بابل و سایر تیم های متمول و مدعی ستودنی است. این تیم در 5 بازی گذشته 8 به حریفانش زده و دو بار هم دروازه اش باز شده است. ماشین سازی تبریز و خیبر رده های دوم و سوم جدول را در دور برگشت به خود اختصاص داده اند. ماشین سازی برخلاف ایران جوان و خیبر در دور برگشت با مربیان جدیدی کارش را ادامه داد. این تیم که در دور رفت هدایتش بر عهده نادر دست نشان بود در دور برگشت با رسول خطیبی وارد بازی ها شد. ایران جوان و خیبر همانند دور رفت در نیم فصل دوم هم با کارشان را  با سعید مفتخر و علی نیکبخت ادامه می دهند. پارسه تهران هم که در دور رفت قعرنشین لیگ بود در دور برگشت تحول شگرفی داشته تا جایکه جایگاه ششم جدول را در اختیار دارد.

1090113

تیم پیکان تهران که هم اکنون صدرنشین لیگ است در دور برگشت جایگاهی بهتر از چهارمی ندارد. فجرسپاسی ؛ تیم دوم لیگ در رده هفتم ایستاده است. تنها مدعی ایی که فراز و نشیب زیادی نداشته تیم خونه به خونه است. این تیم که هم اکنون در رده سوم جدول قرار دارد ، در دور برگشت 10 امتیاز گرفته ولی به دلیل تفاضل گل پس از پیکان در جایگاه پنجم قرار دارد.

ضعیف ترین نتیجه نیم فصل دوم را هم تیم های مس کرمان ، فجرسپاسی ، آلومینیوم اراک و نفت آبادان کسب کرده اند. مس کرمان در رده هفتم ، فجرسپاسی در جایگاه هشتم و نفت آبادان در مکان پانزدهم دور برگشت قرار دارند.

 با توجه به نتایج به دست آمده در دور برگشت و عملکرد تیم ها به نظر می رسد تیم های پیکان ، فجرسپاسی و مس کرمان در ادامه لیگ با سختی های زیادی مواجه شوند  به خصوص اگر تیم های ایران جوان ، ماشین سازی و خیبر روند رو به رشد خود را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها