کد خبر : 1302054 | 16 بهمن 1394 ساعت 16:08 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

سلاطین 3 امتیازی NBA‌به‌جدال هم‌می‌روند(عکس)

شنبه هفته آینده برترین پرتاب کننده های 3 امتیازی NBA قبل از All Star به مصاف هم می روند.

به گزارش "ورزش سه"، استفن کری، مدافع عنوان قهرمانی مسابقه سه امتیازی All Star و هم تیمی اش در تیم گلدن استیت واریورز، کلی تامپسن، در صدر لیست ۵ بازیکنی هستند که علاوه بر مسابقه آل استار امسال، در مسابقه سه امتیازی که روز شنبه ۱۳ فوریه برگزار می شود، نیز شرکت خواهند کرد.

کریس باش از میامی هیت، جیمز هاردن از هیوستن راکتس، کایل لوری از تورنتو رپتورز، دوین بوکر از فینیکس سانز، کریس میدلتون از میلواکی باکز و جی.جی. ردک از لس آنجلس کلیپرز، دیگر بازیکنانی هستند که در کنار کری و تامپسن در مسابقه‌ی سه امتیازی رقابت خواهند کرد.

1090117

استفن کری که با میانگین ۲۹٫۸ امتیاز، پیشتاز بازیکنان لیگ از این نظر است، در سه فصل گذشته پیشتاز بازیکنان لیگ از نظر تعداد شوت های سه امتیازی موفق بوده است و در این فصل نیز صدرنشین است. این بازیکن در رکورد ۴۵ برد و ۴ باختی که تیمش تاکنون ثبت کرده است، ۲۳۲ شوت سه امتیازی به ثمر رسانده نخستین بازیکن تاریخ لیگ لقب گرفته که در ۴ فصل متوالی حداقل ۲۰۰ شوت سه امتیازی ثبت کرده است. این بازیکن در مسیر شکستن رکورد ۲۸۶ سه امتیازی در یک فصل که متعلق به خودش است و در فصل گذشته ثبت شده است قرار دارد. باارزش ترین بازیکن فصل ۲۰۱۴-۱۵، برای سومین سال متوالی در مسابقه‌ی آل استار شروع کننده خواهد بود و برای پنجمین بار در مسابقه‌ی سه امتیازی شرکت می کند.

دیدگاه‌ها