کد خبر : 1302066 | 16 بهمن 1394 ساعت 16:45 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری ذات پاکی دارد

همامی: تراکتور سومین تیم پرطرفدارم است

مسعود همامی که یک هفته‌ای است با تیم تراکتورسازی تمرین می‌کند در نهایت دیروز قراردادش را با این تیم ثبت کرد.

همامی: تراکتور سومین تیم پرطرفدارم است
همامی در مورد پیوستن به تراکتورسازی تبریز به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: ابتدای فصل مشکلاتی که با پرسپولیس به وجود آمد تا روز آخر نقل و انتقالات بلاتکلیف بودم تا اینکه نیم فصل رسید تا آخرین روز نقل و انتقالات از خونه به خونه بابل پیشنهاد داشتم اما نمی خواستم به لیگ یک بروم و دوست داشتم دوباره به لیگ‌برتر بیایم. حتی وقتی مدت کوتاهی به لیگ یک می‌روی، مهر لیگ یکی بودن به پیشانی‌ات می‌خورد. درست مثل آن سالی که با پیکان بالا آمدیم ولی اکثرا از لیگ یک پیشنهاد داشتم. فردای نقل و انتقالات از آنجایی که بازیکن آزاد بودم و تراکتور هم یک جای خالی داشت با من صحبت کردند و قسمت شد به این تیم بپیوندم.

او در مورد شرایط تراکتورسازی ادامه داد: تراکتور تیم بزرگی و پرطرفداری است. من سابقه حضور در تیم‌های پرطرفداری مثل سپاهان و پرسپولیس را دارم و دوست داشتم که روزی در تراکتورسازی هم بازی کنم.

گلر جدید سرخپوشان تبریزی در مورد اینکه کار کردن با امیر قلعه‌نویی را چطور می‌بیند می‌گوید: با اکثر مربیان بزرگ کار کردم و خیلی دوست داشتم با امیرخان که رزومه‌ای قوی دارد و پرافتخارترین مربی لیگ است و اینکه کسی تا الان نتوانسته رکوردش را بزند، کار کنم امیدوارم جواب اعتمادش را بدهم. امیدوارم ما با نفرات قوی که داریم شرایطی پیش بیاید که بتوانیم در نیم فصل دوم نتیجه بگیریم.

این بازیکن در مورد رقابت با محمدرضا اخباری که گلر جوان و فیکس تراکتورسازی که در نیم فصل اول هم عالی کار کرد نظرش را اینگونه بیان کرد: اخباری گلر جوان و بچه بسیار خوبی است. من از قبل هم رویش شناخت دارم زیرا مربی گلرهایمان مشترک بود. محمدرضا واقعا پسر خوبی است، ما یک گلر خوب و جوان دیگر به اسم گروسیان داریم. اگر هر دو این‌ها قدر خودشان را بدانند به مرزهای بالاتر هم می‌رسند، من می‌دانم که کارم در تراکتورسازی سخت است اما باید برای تیمش مثمرثمر باشد. من تازه به اینجا آمدم و آقای اخباری قبل از من بازی می‌کرده و جا افتاده است. قطعا توقع ندارم منی که چند روز است به اینجا آمده‌ام بیایم و جایش را بگیریم. هیچ وقت قصد حاشیه درست کردن نداشته‌ام ولی همیشه سعی کرده‌ام در هر موقعیتی قرار می‌گیرم خوب کار کنم. محمدرضا ذات پاکی دارد و ما در عین رفاقت با هم رقابت می‌کنیم. او رفیق من است  هر موقع درون دروازه قرار بگیرد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم، از طرفی تلاش می‌کنم که به حقم برسم.

همامی در پایان افزود: از مدیریت باشگاه آقای عباسی ممنونم او آدمی است که برای مملکتش زحمت کشیده و باید قدر چنین افرادی را دانست. در حال حاضر هم در حوزه ورزش کارش را به نحواحسن انجام می‌دهد و موفق عمل کرده. امیدوارم در ادامه تراکتور موفق باشد تا همان اندک تماشاگرانی که علیه ایشان شعار می‌دهند چنین کاری را نکنند گرچه بنده معتقد هستم کسانی که توهین می‌کنند تماشاگرنما هستند.

دیدگاه‌ها