کد خبر : 1302073 | 16 بهمن 1394 ساعت 17:03 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

تیم پرطرفدار شمال، اسیر اختلافات

نساجی قائمشهر پرطرفدارترین تیم خطه مازندران سال‌هاست در حسرت حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران می‌سوزد.

تیم پرطرفدار شمال، اسیر اختلافات
به گزارش "ورزش سه"، ناکامی نساج‌ها که موجودیت خود را از کارخانه قدیمی نساجی در قائمشهر دارند، در شرایطی است که این تیم بیشترین تولید بازیکن لیگ‌برتری را در یک دهه گذشته در فوتبال ایران داشته است. آنها که امسال را با یک مربی پرتغالی و پرامید آغاز کرده‌اند، با گذشت زمان شرایط چندان مناسبی در لیگ دسته اول ندارند و این در شرایطی است که طبق معمول با ادامه ناکامی‌ها موجی از اختلافات اطراف باشگاه را در برگرفته و حالا موجودیت کلی نساجی را هم تهدید می‌کند چراکه مهدی پرهام مالک باشگاه با ادامه اتهامات و توهین‌ها دلسرد از ادامه کار به نظر می‌رسد.

 پرهام که در این سال ها بخشی از منابع مالی خود را صرف تیم محبوب شمال کرده است در این فصل هم به دنبال تحقق رویای مازنی هاست و البته آنها با 19 امتیاز اختلاف با صدر جدول از این رویا خیلی دور شده اند.

با این حال با توجه به حضور پرهام به عنوان بخش خصوصی می توان به نساجی باز هم امیدوار بود. مازنی ها می توانند چندین کیلومتر آنطرف تر و ملوان انزلی را تصور کنند؛ جایی که انزلی ‌چی ها با فرار بخش خصوصی این روزها در بدترین شرایط مالی و البته نتیجه گیری به سر می برند و مسوولان نیز توجهی به اتفاقات درون آن ندارند.

صبای قم و راه آهن در این فصل و گسترش فولاد در طی سال های اخیر نمونه بارز مناسبی برای حضور بخش خصوصی برنامه دار در فوتبال بوده اند که با هزینه های کم توانسته اند بخشی از انتظارات را برآورده کنند. مطمئنا در صورت عدم حضور بخش بخشی و سرمایه گذار در قم شرایط این تیم نسبت به هم اکنون فاصله زیادی داشت. امثال پرهام، صادقی پور، حسن زاده و زنوزی و ... که با حضور در بخش خصوصی در ورزش توانسته اند بخشی از هزینه ها و البته انتظارات را برآورده کنند قابل تقدیر و احترام و نیازمند حمایت بیشتر هستند.

دیدگاه‌ها