کد خبر : 1302075 | 16 بهمن 1394 ساعت 17:11 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

من از گرد مولر یاد گرفتم

پیوس: کمبود طارمی ،فقط تمرکز است و بس..

بهترین کسی که میتواند درباره فرصت های از دست رفته مهدی طارمی حرف بزند ،بی شک اوست که بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس است.

پیوس: کمبود طارمی ،فقط تمرکز است و بس..
به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس بزرگترین اشکال مهدی طارمی را نداشتن تمرکز میداند وادعا دارد که تنها تمرینات متوالی وحضور ذهن باعث بالا رفتن تمرکز می شود.

او مقصر نیست
مهدی طارمی خیلی خوب با توپ کار می کند اما اشکال عمده او عدم تمرکز در محوطه جریمه است.فوتبالیستی که چنین خوب کار میکند وبرای خودش وهم تیمی هایش ایجاد موقعیت میکند چرا باید با از دست دادن این فرصت گل ،خودش را مقصر مساوی معرفی کند؟

از گرد مولر یاد گرفتم
من تصور میکنم یک مهاجم خوب باید فرصت های گل را از فرصت نصفه ونیمه به یک فرصت گل بدل کند،من این شرایط را از گردمولر یاد گرفتم که چنان دنبال توپ میرفت که ناگهان از هیچ،یک فرصت گل به دست می آورد.

زاویه مخالف میزدم
من خودم گاهی اوقات فرصت های گل متوسطم را تبدیل به گل میکردم وگاهی که عصبانی بودم ویا از لحاظ شرایط روحی خوب نبودم فرصت های گلم را به گل بدل نمیکردم،شما باید در مقابل دروازه حواستان جمع باشد وبهترین تصمیم را بگیرید،من اکثر اوقات توپهای ارسالی از کنار به شکل زمینی را به زاویه مخالف میزدم.اما کمتر پیش آمد مثل طارمی توپ را به هوا بکوبم چون در آن شرایط هم صدم ثانیه منتظر رسیدن توپ بودم،اما فکر میکنم در آن شرایط رسیدن توپ برای طارمی غیر منتظره بوده است.

ما کمتر فرصت داشتیم
به نظر من پرسپولیس تیم خوبی بوده که اینهمه فرصت گل خراب کرده،این درست نیست من بگویم اگر جای طارمی بودم چند گل میزدم،من تنها میتوانم بگویم که پرسپولیس شاید در سالهای زیادی از همان دوران اوج اینهمه فرصت گل نداشت.

قهرمانی قطعی می شد
،یادم هست در سال 73 ما جلوی تیم ذوب آهن در کل بازی 7 فرصت گل داشتیم و6 تایش را گل کردیم اما نمیتوانم بگویم امروز اگر مثلا طارمی دقت میکرد چند گل میزد تنها بگویم که طارمی همین حالا هم آقای گل است واگر به جای 11 گل در حال حاضر 18 گل زده بود هم خودش میتوانست رکورد بزند هم قهرمانی پرسپولیس همین حالا قطعی بود،این همه توان اگر در محوطه جریمه خرج شود برای او بسیار بهتر است

دیدگاه‌ها