کد خبر : 1302084 | 16 بهمن 1394 ساعت 17:57 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

آل‌نعمه: دیدار مجدد با تراکتوری ها جذاب است

احمد آل‌نعمه بعد از نیم فصل دوری در اولین بازیش با پدیده مشهد توانست عملکرد خوبی در دیدار با سایپا در هفته هجدهم از خود نشان دهد.

آل‌نعمه: دیدار مجدد با تراکتوری ها جذاب است
آل‌نعمه در مورد پیروزی مقابل سایپا به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: خدا را شکر پا قدمم خیر بود و توانستیم به پیروزی برسیم به این دلیل که پدیده چند هفته‌ای بر نداشت، تحت فشار بود اما در شروع کار توانستیم پیروزی تاثیرگذاری کسب کنیم.

او در مورد عملکرد خوبش در این دیدار ادامه داد: در این مدت که دور بودم تمرینات اختصاصی انجام دادم و منتظر فرصت بودم تا خودم را نشان دهم و اینکه توانستم عملکرد خوبی در دیدار با سایپا داشته باشم.
این بازیکن در مورد دیدار با تیم سابقش تراکتورسازی در هفته نوزدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر نظرش را اینگونه بیان کرد: تراکتور تیم بزرگی است، ما بیرون از خانه بازی داریم و آنها همیشه داخل خانه تهاجمی بازی می‌کنند. خدا را شکر در این دو سال پدیده به تراکتور نباخته و این موضوع از لحاظ روحی به ما کمک می‌کند. ما در اولین بازی بخصوص در نیمه دوم خوب کار کردیم. درست است که یک بازی سخت با تراکتور داریم و این تیم کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد ولی باید آنها را شکست بدهیم کاملا آماده بازی هستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ای مطلوب کسب کنیم.

مدافع پدیده مشهد در مورد تقابل با هم‌تیمی‌های سابقش در تراکتورسازی می‌گوید: مطمئنا وقتی یک بازیکن از تیمی جدا می‌شود، تمام تلاشش را می‌کند تا مقابل تیم سابقش عملکرد خوبی داشته باشد. تقابل با هم‌تیمی‌های سابقم نیز جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

آل‌نعمه در پایان افزود: در دیدار با سایپا تمام بچه‌ها تلاش کردند و سنگ تمام گذاشتند. ما هم توانستیم ببریم و هم اینکه بازی زیبایی به نمایش بگذاریم. امیدوارم در ادامه کار نیز همین روال را ادامه دهیم. نیم فصل اول نوسان زیادی داشتم اما باید نشان دهیم پدیده شخصیت اینکه خوب کار کند را دارد.

دیدگاه‌ها