کد خبر : 1302087 | 16 بهمن 1394 ساعت 18:18 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی: نباید در مورد فصل آینده صحبت کرد

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که صحبت از فصل آینده و پپ گواردیولا هنوز زود است چرا که این تیم در فصل جاری از شانس های خوبی برای کسب افتخار برخوردار است.

پیگرینی: نباید در مورد فصل آینده صحبت کرد
به گزارش "ورزش سه"، مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل لسترسیتی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخته است.

پیگرینی گفت:" بسیار مهم است که همه بدانند من به خوبی از اتفاقاتی که رخ داده، آگاه هستم و نیازی نیست پشت سر من در مورد اینکه فصل جاری آخرین فصل حضور من در باشگاه است، صحبت کنند. فصل ما هنوز در جریان است و منچسترسیتی چیزهای زیادی دارد که می تواند برای آن ها بجنگد. باید کاملا متمرکز باشیم چرا که هنوز فصل آینده از راه نرسیده است."

سرمربی سیتی در ادامه از تقویم دشوار تیمش صحبت کرده است و تاکید می کند که اتحادیه فوتبال انگلیس باید با آن ها همکاری کند:" برای چیزهای زیادی نگران هستم. مثلا اگر قرار باشد ما در روز یکشنبه بیست و یکم ماه فوریه مقابل چلسی در جام حذفی قرار گیریم، قطعا با تیم دوم خود بازی خواهیم کرد چرا که فردای آن روز باید راهی اوکراین شویم. باید ببینیم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما قبل از آن لازم است که به دو دیدار آینده خود مقابل لستر و تاتنهام فکر کنیم. دو دیداری که فوق العاده دشوار خواهد بود چرا که هر دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی می جنگند."

دیدگاه‌ها