کد خبر : 1302089 | 16 بهمن 1394 ساعت 18:19 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از بازی با الجیش در مورد جدایی‌ام از نفت تصمیم می‌گیرم

سیدجلال:آسیایی‌ها از تماشاگران ایرانی‌می‌ترسند

مدافع ملی‌پوش نفت تهران جدال با الجیش قطر را برای تیمش و خصوصا بازیکنان جوان این تیم سرنوشت‌ساز عنوان می‌کند.

سیدجلال:آسیایی‌ها از تماشاگران ایرانی‌می‌ترسند
نفت تهران سه‌شنبه در دیداری حساس به مصاف الجیش قطر خواهد رفت تا مرحله پلی‌آف انتخابی لیگ قهرمانان آسیا را برابر این تیم برگزار کنند. سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" این دیدار را برای بازیکنان جوان این تیم سرنوشت‌ساز می‌داند. او درباره شرایطش بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت گفت: خوشحالم مصدومیتم را پشت سر گذاشتم و از نظر بدنی کاملا مهیا این بازی هستم و امیدوارم بتوانم در ترکیب این تیم بازی خوبی برابر نماینده قطر پشت سر بگذاریم.

مدافع میانی نفت در مورد تقابل با تیم متمول الجیش گفت: به هیچ عنوان نمی‌توان شرایط ما و الجیش را با هم مقایسه کرد. بازی سختی در پیش داریم و حریف چه از نظر بازیکن، چه از نظر تدارکات خیلی سرتر از ماست. اما ما بازیکنان جوانی داریم که با عنصر انگیزه تنها برای اعتلای فوتبال ایران در این دیدار خواهند جنگید. ما تنها برای کشورمان می‌جنگیم و امیدوارم به نتیجه لازم در این بازی برسانیم.

جلال حسینی ادامه داد: همانطور که گفتم شرایط این دو تیم اصلا قابل قیاس نیست و ما امیدواریم با حضور هواداران فوتبال شرایط را برای خودمان مساعد کنیم و به صعود به مرحله گروهی برسیم.  امیدوارم هواداران فوتبال بیایند چون ما تنها حامی‌مان را آنها می‌دانیم و جوسازی‌های اخیر هم به خاطر ترس آنها از طرفداران ایرانی بوده و فوتبال ما تنها طرفداران را دارد.

وی در مورد دیدار با ملوان در هفته گذشته که با بازی بدون کیفیت دو تیم به تساوی رسید گفت: به هر حال شرایط هر دو تیم سخت بود و باران شب قبل از دیدار هم روی زمین تاثیر گذاشته بود. در نیم فصل دوم شرایط تمام تیم‌ها برای امتیاز گرفتن سخت است و همه با یک بازی درگیرانه به دنبال امتیاز هستند. امیدوارم ملوان در ادامه بازی‌ها به نتایج لازم برسد و به جایگاه اصلی خود در لیگ برتر دست یابد زیرا طرفداران این تیم شایسته بهترین‌ها هستند.

سیدجلال حسینی در مورد پیشنهادات خارجی‌اش در این مقطع گفت: پیش از فصل هم پیشنهاد وجود داشت و اکنون نیز از دو کشور چین و تایلند پیشنهاد دارم اما مدتی درگیر مصدومیت پایم بودم و در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی با الجیش است و می‌خواهم در کنار بازیکنان جوان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنم. تیم ما بازیکنان جوانی دارد که سرنوشت بیشتر آنها به این دیدار و صعود از این مرحله بستگی دارد. مطمئنا این بازیکنان با کیفیت می‌توانند با صعود از این مرحله بیش از پیش خود را در معرض نمایش بگذارند و آینده آنها مشخص شود. من هم در کنار آنها تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت و در مورد حضورم در تیم‌های دیگر بعد از این بازی تصمیم می‌گیرم.

دیدگاه‌ها