کد خبر : 1302116 | 16 بهمن 1394 ساعت 20:33 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

خمیسی: برد برابر سایپا غرور ندارد

مدافع باتجربه پدیده معتقد است پیروزی برابر سایپا نباید باعث غرور بازیکنان این تیم شود و کار زیادی در ادامه مسابقات در پیش دارند.

خمیسی: برد برابر سایپا غرور ندارد
به گزارش "ورزش سه"، محمود خمیسی در مورد شرایط این تیم گفت: بعد از پیروزی برابر سایپا از نظر روحی روانی شرایط مناسبی داریم و امیدوارم با ادامه این روند و کسب امتیاز در ادامه مسابقات به نتیجه مدنظرمان دست یابیم.

مدافع میانی پدیده در ادامه درباره پیروزی هفته گذشته تیمش برابر سایپا و این سوال که این برد باعث غرور بازیکنان پدیده خواهد شد یا خیر گفت: فوتبال همیشه پر از برد و باخت بوده و ما برابر استقلال و پرسپولیس هم به نتیجه خوبی رسیدیم و به نظرم این بازی نباید باعث غرور بازیکنان شود. با توجه به شرایط و قیاس دو تیم، پدیده موفق شد کار بزرگی را به پایان برساند و قابل تقدیر است اما ما هنوز راه زیادی داریم و باید با کسب امتیاز مناسب از منطقه خطر فاصله بگیریم و امیدوارم شرمنده هواداران عزیز پدیده که حامی بزرگ ما بوده اند نشویم.

خمیسی در مورد اینکه چرا علیرغم پیشنهاداتش در نیم فصل ترجیح داد در تیم باقی بماند گفت: به هرحال آقای مهاجری و پدیده حق بزرگی به گردن من دارند و چند پیشنهاد از لیگ دسته اول داشتم که از نظر مالی می توانست برای من مناسب باشد اما با توجه به نیاز پدیده و شرایط این تیم ترجیح دادم در جمع شان بمانم و در موفقیت انتهای فصل سهیم باشم.

دیدگاه‌ها