کد خبر : 1302132 | 16 بهمن 1394 ساعت 22:18 | 93.5K بازدید | 0 دیدگاه

در شب گلزنی مسعود شجاعی

پیروزی پرگل و عجیب‌العربی،باحضور دژاگه و نکونام

بازی تیم های العربی و الغرافه، از هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، با نتیجه سه بر دو به سود یاران زولا به پایان رسید.

پیروزی پرگل و عجیب‌العربی،باحضور دژاگه و نکونام
به گزارش "ورزش سه"، در این بازی که از ساعت ١٩:٤٥ به میزبانی الغرافه آغاز شد هر سه بازیکن ایرانی دو تیم از ابتدا در ترکیب ثابت قرار داشتند.

در این بازی ابتدا این العربی بود که توانست دروازه حریف را باز کند، البته این گل را مدافع الغرافه به اشتباه وارد دروازه خود کرد، پس از این گل به خودی که در دقیقه ٢٦ به ثمر رسید، یاران زولا پس از این گل در دقایق ٤٩ و ٧٤ دو بار دیگر نیز توانستند گلزنی کنند تا با سه گل ار حریف خود پیش بیفتند.

اما از این به بعد الغرافه بود که بازی را در دست خود گرفته بود، آنها ابتدا در دقیقه ٨٩ توانستند العربی را باز کنند و پس از آن برای بار دوم در چهارمین دقیقه وقت های تلف شده، ملی پوش ایرانی الغرافه، مسعود شجاعی توانست برای بار دوم دروازه العربی را باز کند.

هر سه بازیکن ایرانی دو تیم، تمام دقایق بازی را در میدان حاضر بودند و در این میان اشکان دژاگه نیز در دقیقه ٧٤ با کارت زرد داور جریمه شد.
العربی با این پیروزی ٢٧ امتیازی شد تا با دو امتیاز کمتر از السد در رده پنجم جدول باقی بماند و الغرافه نیز کماکان ٢١ امتیازی ماند تا در رده هشتم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر باقی بماند.

دیدگاه‌ها