کد خبر : 1302136 | 16 بهمن 1394 ساعت 22:56 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید قرارداد سنگربان کهنه‌کار دورتموند

اگرچه دروازه‌بان باتجربه دورتموند از تیم ملی آلمان کنار گذاشته شد، اما باشگاهش تصمیم دارد یکسال دیگر هم به همکاری به او ادامه دهد.

تمدید قرارداد سنگربان کهنه‌کار دورتموند
به گزارش "ورزش سه"، رومن وایدن‌فلر از ابتدای فصل جاری به دروازه‌بان شماره دو و نیمکت‌نشین بروسیا دورتموند تبدیل شده است. با این حال این باشگاه کماکان به ادامه همکاری با این دروازه‌بان 35 ساله علاقه‌مند است، از اینرو امروز قرارداد وی را به مدت یک سال دیگر یعنی تا 2017 تمدید کرد.
میشاییل زورک ،مدیر ورزشی باشگاه دورتموند، در اینباره گفت:" رومن با توانایی‌های ورزشی و خصلت‌های خوب انسانی که دارد یکی از اجزای مهم کادر ماست و به نوعی حتی جزئی از هویت شکل گرفته بروسیا به شمار می‌آید."
وایدن‌فلر هم بعد از امضای این قرارداد اذعان کرد:" بعد از چهارده سال فعالیت در دورتموند این شهر به خانه و وطن من تبدیل شده و خوشحال و قدردانم که اجازه دارم همچنان یکی از اعضای دورتموند که این روزها در مسیر بسیار مثبتی قرار دارد باشم."
گفتنی است که توماس توخل به مجرد آغاز به کارش در کادر فنی زردهای وست‌فالن نیاز به حضور یک دروازه‌بان جدید را مبرم دانست و رومن بورکی را از فرایبورگ به خدمت گرفت. پس از آن وایدن‌فلر تنها در رقابت‌های لیگ اروپا فرصت ایستادن درون چارچوب دروازه تیمش را پیدا کرد و در بوندسلیگا و جام حذفی پست قدیمی‌اش را به همتای سوئیسی‌اش واگذار کرد.

دیدگاه‌ها