کد خبر : 1302146 | 17 بهمن 1394 ساعت 08:07 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار مجدد والیبال ایران و ولاسکو

سرمربی سابق تیم ملی ایران که حالا هدایت آرژانتینی ها را بر عهده دارد برای آماده سازی تیم خود درخواست یک بازی دوستانه با ایران را داده است.

دیدار مجدد والیبال ایران و ولاسکو
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال آرژانتین جزو اولین تیم هایی بود که به المپیک ریو راه پیدا کرد و با قهرمانی در مسابقات قهرمانی آمریکا جنوبی بلیت المپیک را کسب کرد. خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی آرژانتین همیشه برای ایرانی ها چهره ای محبوب بوده است و حالا قصد دارد برای آماده سازی تیم کشور خود بازی هایی دوستانه با ایران را برگزار کند. او از اواسط فروردین سال آینده اولین اردوی تیم ملی این کشور را مثل همیشه در «مرکز سنارد» در بوئنوس آیرس تشکیل می‌دهد.

آرژانتینی‌ها که با قهرمانی در آمریکای جنوبی، جواز حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را به دست آورده‌اند پیش از شروع لیگ جهانی، چند دیدار دوستانه را با تیم‌های ملی برزیل و ایران که در گروه اول لیگ جهانی حضور دارند در برنامه خود در نظر گرفته‌اند.

فدراسیون والیبال ایران اما هنوز پاسخ مشخصی به ولاسکو، سرمربی پیشین تیم ملی ایران برای برگزاری بازی‌های دوستانه نداده است چون تمام برنامه‌های تیم ملی ایران در سال آینده، بستگی به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو قرار دارد.

دیدگاه‌ها