کد خبر : 1302154 | 17 بهمن 1394 ساعت 08:26 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

دژاگه: بسیار خوشحالم

ستاره ملی پوش ایرانی العربی بسیار خوشحال است که در پیروزی ارزشمند تیمش نقش داشت. او تاکید کرد که همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بازی‌های درخشانی را برای العربی به نمایش بگذارد.

دژاگه: بسیار خوشحالم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، روزنامه الوطن قطر نوشت، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر دو تیم الغرافه و العربی به مصاف هم رفتند. این دیدار که تقابل بین اشکان دژاگه و جواد نکونام در العربی با مسعود شجاعی در الغرافه بود، در نهایت با پیروزی سه بر دو تیم دژاگه و نکونام به پایان رسید.

دژاگه در این دیدار عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و چه بسا هم بتوان گفت که این ستاره ملی پوش ایرانی بهترین بازیکن میدان هم بود.

ستاره ملی پوش ایرانی که روی گل اول و دوم العربی تاثیر مستقیم گذاشت بعد از بازی تاکید کرد که از این پیروزی که تیمش به دست آورده بسیار خوشحال است.

او در ادامه گفت: برابر یک تیم قوی و بزرگ پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم. این سه امتیاز برای ما حیاتی بود و باعث شده تا اعتماد به نفس و روحیه تیم بهتر شود. قبل از بازی به خوبی می دانستیم که الغرافه حریف بسیار سخت برای ما است. این تیم در ترکیب خود بازیکنان شاخص و بسیار خوبی دارد و بازی کردن و پیروز شدن برابر این تیم اصلا آسان نبود اما ما اصرار بر پیروزی داشتیم و نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم تا به آنچه که می خواستیم برسیم. انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار بزرگ داشتیم و خوشبختانه به هدف خود هم رسیدیم.

ستاره ملی پوش ایرانی العربی ادامه داد: تمرکز بالایی در این دیدار داشتیم. بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند که دستورات سرمربی تیم را در میدان اجرا کنند. از فرصت های خود به خوبی استفاده کردیم و یک پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم. بسیار خوشحالم که در این پیروزی تیم نقش داشتم و امیدوارم که در دیدارهای آینده هم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

العربی با این پیروزی 27 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد این درحالی است که الغرافه در رده هشتم جای دارد.


دیدگاه‌ها