کد خبر : 1302219 | 17 بهمن 1394 ساعت 12:47 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

تشکیل اعضای کمیته‌نقل‌وانتقالات فصل بعد ملوان!

هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی در دفتر شهردار بندرانزلی و با حضور اکثر اعضا تشکیل جلسه داد.

تشکیل اعضای کمیته‌نقل‌وانتقالات فصل بعد ملوان!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه ملوان، بعد از تساوی خانگی ملوان مقابل نفت تهران جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان در دفتر شهردار بندرانزلی به ریاست دکتر احمد دنیامالی برگزار شد و اعضای هیات مدیره در این جلسه مواردی همچون پیش نویس و گزارش حسابرسی باشگاه، پرداخت قسمتی از مطالبات به بازیکنان و کادر فنی و عوامل اجرایی و همچنین شرایط تیم ملوان در لیگ برتر بحث و تبادل نظر کردند.


مسعود رضاییان مدیر عامل باشگاه ملوان گزارشی درباره شرایط تیم بزرگسالان در لیگ برتر ، تیم های پایه ای ملوان و همچنین تیم بانوان و شرایط اجرایی باشگاه به اعضای هیات مدیره ارایه کرد.


همچنین در این جلسه اعضای هیات مدیره ترکیب جدید کمیته انضباطی، کمیته استیناف و کمیته نقل و انتقالات را برای فصل آینده مشخص کردند که به زودی از طریق مدیرعامل و سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.


همچنین در اواسط جلسه مازیار زارع بازیکن با تجربه ملوان با حضور خود برای دقایقی گفتگویی صمیمانه و دوستانه با اعضای هیات مدیره باشگاه داشت تا در ادامه به همراه سایر بازیکنان باتجربه در ایجاد انسجام و همدلی بیشتر گام بردارند.


شایان ذکر است در این جلسه دکتر احمد دنیامالی، مهندس بدیعی فر، مهندس پور شعبان و امیر رضایی حداد به همراه مسعود رضاییان حضور داشتند و از معاون ورزشی باشگاه محمود پیشگاه هادیان نیز خواسته شد.

دیدگاه‌ها