کد خبر : 1302226 | 17 بهمن 1394 ساعت 13:24 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمرکزمان به هم ریخت چون ...

ویسی: در تعطیلات با بازیکنان ما تماس گرفتند

سرمربی خوزستانی‌ها می‌گوید تیم‌هایی که پایین‌تر از ما هستند می گویند آسیایی می‌شوند ما که بالا هستیم اگر نگوییم خود کوچک بینی محسوب می‌شود.

ویسی: در تعطیلات با بازیکنان ما تماس گرفتند
به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در مقابل سایپا گفت: اکنون همه بازی‌ها حساس شده است و گفتن این موضوع دیگر تکراری است، مشخص است که سه امتیاز بازی می‌تواند یک تیم را نجات دهد و تک امتیاز نیز رقیبان را خوشحال می‌کند.

او ادامه داد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که دو بازی قبلی را جبران کنیم، اکنون شرایط ما در بالای جدول سخت شده، سایپا هم با تمام وجود بازی خواهد کرد، هر دو تیم برای سه امتیاز این بازی تهاجمی بازی می‌کنند و هر تیم که از فرصت‌ها استفاده کند می‌تواند برنده میدان باشد.

ویسی درباره افت استقلال خوزستان در هفته‌های اخیر گفت: این شرایط برای همه تیم‌های دنیا است و در هر تورنمنتی ممکن است تیمی دچار افت شود، خدا را شکر اوایل فصل و پایان لیگ افت نداشتیم، افت اول فصل تیم را زمین می زند و در پایان فصل هم غیرقابل جبران است اما در میانه‌های فصل هر اتفاقی را می‌توان جبران کرد.

او در این باره ادامه داد: افت ما هم بعد از تعطیلات آغاز شد، آن هم به دلایل متعددی بود که مهم‌ترین دلیل آن تماس خیلی از  مربیان با بچه‌های ما بود و باعث شد تا تمرکز آنها به هم خورد، الان آماده بازی هستیم و امیدواریم بتوانیم با پیروزی در مقابل سایپا موفقیت دوباره خود را آغاز کنیم.

ویسی درباره آسیایی شدن تیمش می‌گوید: تیم‌هایی که پایین‌تر از ما هستند می گویند آسیایی می‌شوند ما که بالا هستیم اگر نگوییم خود کوچک بینی محسوب می‌شود.

مربی خوزستانی‌ها درباره تیمش ادامه می‌دهد: ما پیش دو هفته پیش قوی بازی کردیم، وقتی تیمی چند هفته نتیجه نمی‌گیرد و هنوز بالای جدول است یعنی قدرت کافی دارد و حرف‌هایی همچون افت و پایین آمدن برای تیم‌هایی است که چند هفته فقط بالای جدول هستند.

او ادامه داد: ما برای بازی مقابل سایپا محروم نداریم و دو بازیکن خارجی‌مان نیز مصدوم هستند.

ویسی در پایان راجع به عملکرد خسوس هم گفت: بازیکنی که یک نیم فصل کامل عالی بود به‌هرحال روز بد هم دارد، مانند یک خلبان عالی که ممکن است روز بد هم داشته باشد در بازی با فولاد همه بازیکنان ما بد بودند نه اینکه تنها خسوس بد باشد.

دیدگاه‌ها