کد خبر : 1302232 | 17 بهمن 1394 ساعت 13:58 | 19.3K بازدید | 9 دیدگاه

دنبال بازیکنی هستیم که بتواند تست بدهد

مظلومی: با همین بازیکنان صدرنشین شدیم

سرمربی استقلالی ها می گوید ما نقاط ضعف آن ها را می دانیم، در تمریناتی که داشتیم خیلی روی این موضوع کار کردیم و تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم در مقابل آنها به پیروزی برسیم.

مظلومی: با همین بازیکنان صدرنشین شدیم
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در مقابل استقلال اهواز ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خیلی ها می گویند ما بازی ساده ای داریم اما من به عنوان مربی تیم که تمام جوانب را باید در نظر بگیرد که اصلا بازی ساده ای نداریم، ما باتیم جوان و جنگنده ای بازی داریم که می تواند در هر دیداری خوب و موثر ظاهر شود.

او ادامه داد: البته ما نقاط ضعف آن ها را می دانیم، در تمریناتی که داشتیم خیلی روی این موضوع کار کردیم و تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم در مقابل آنها به پیروزی برسیم. این تیم هم نام ما است و احترام خاصی قائل هستیم اما ما به دنبال کسب سه امتیاز از این بازی هستیم.

مظلومی درباره عدم یارگیری این تیم در نیم فصل گفت: بازی ها در نیم فصل دوم سخت تر از نیم فصل اول است چرا که هر بازی فینال است، مخصوصا برای تیمی مانند ما که در صدر جدول باید بجنگد، ما از باشگاه درخواست بازیکن کردیم و باشگاه هم تلاش خود را کرد، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است، ما به دنبال بازیکن خارجی هستیم اما بازیکنان نمی خواهند تست بدهند، ما به دنبال بازیکنی هستیم که چند جلسه با ما تمرین کنند و از شرایط کیفی او آگاه شویم، به هرحال اگر نتوانیم بازیکن بگیریم هم با همین نفرات بازی ها را ادامه می دهیم، چرا که ما با همین بازیکنان توانستیم به صدر جدول برسیم.

وی درباره بازی دفاعی این تیم در برابر ذوب آهن گفت: من در کنفرانس هم گفتم که از بازی برابر ذوب آهن راضی نبودم و آن هم دلیل داشت، ما شرایط سختی را از بدنسازی پشت سر گذاشتیم و طبیعی بود که  نتوانیم آنطور که دل مان می خواهد بازی کنیم، البته ما از نتیجه آن بازی راضی هستیم چرا که ذوب آهن یک حریف سخت است. به هرحال من از تلاش همه بچه ها راضی هستم و از آنها ممنونم.

مظلومی درباره برخورد وی با رحمتی گفت: من با ایشان هیچ برخوردی نداشتم، من با بازیکنان مان برخورد می کنم اما درباره رحمتی چنین اتفاقی نیفتاده است چون دلیلی وجود نداشت، از بنده سوال کردند که آیا ایشان عمدا اخطا گرفت که من هم گفتم خیر، من از او تشکر می کنم که با تعصب تمرین می کند و به بازی می پردازد، صحبت هایی شد که عمدا کارت گرفته اما بعدا که با او صحبت گفت به دلیل مصدومیتی که داشت دیرتر بازی را آغاز کرد، اتفاقی که در دو اخطار قبلی او هم افتاد اما نمی دانم چرا درباره آنها کسی چیزی نگفت. من متاسفم که وی را در بازی فردا نداریم اما خیال مان راحت است چرا که وحید طالب لو هست و درون دروازه تیم قرار می گیرد.

او در پایان راجع به محرومان و مصدومان استقلال گفت: در بازی فردا حاج محمدی و رحمتی را به دلیل محرومیت و خسرو حیدری و محسن کریمی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها