کد خبر : 1302238 | 17 بهمن 1394 ساعت 14:16 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: آندو را برای جانشینی جواد آوردیم

سرمربی سایپایی ها می گوید سعی می کنیم با تیم دوم جدول بازی خوبی را ارائه دهیم و بتوانیم در مقابل آنها امتیاز بگیریم. تیمی که در نیم فصل قهرمان می شود شگردهای زیادی دارد و تیم قدرتمندی است.

جلالی: آندو را برای جانشینی جواد آوردیم
به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی ها آنقدر تعطیل می شود که تیم ها سرد می شوند، ما هم چند بار توانستیم روی فرم بیاییم اما لیگ تعطیل می شد و ما را از سرد می کرد.

او ادامه داد: حالا سعی می کنیم با تیم دوم جدول بازی خوبی را ارائه دهیم و بتوانیم در مقابل آنها امتیاز بگیریم. تیمی که در نیم فصل قهرمان می شود شگردهای زیادی دارد و تیم قدرتمندی است، استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است که خود را به تثبیت رسانده است و ما همه تلاش مان را می کنیم تا در مقابل آنها امتیاز بگیریم.

جلالی درباره حضور آندو تیموریان در این تیم گفت: ما آندو را آوردیم که جانشین جواد شود، خلایی که از رفتن جواد به وجود آمد که فکر می کنم می توان از طریق آندو آن را پوشاند او هم در این مدت با تمریناتی که داشت و نوع ارتباطی که سایر بازیکنان دارد به خوبی در تیم جاافتاده است، او در بازی اول نبود اما از این بازی می تواند به تیم کمک کند.

جلالی در پایان راجع به مصدوم و محروم های این تیم در بازی فردا گفت: خوشبختانه ما برای این بازی مصدوم و محروم نداریم و می توانیم با تمام قوا به سراغ استقلال خوزستان می رویم.

دیدگاه‌ها