کد خبر : 1302248 | 17 بهمن 1394 ساعت 14:51 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

بختیاری‌زاده: باچوب دستی به سراغ تانک آمدیم

سرمربی استقلال اهواز می‌گوید با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم، استقلال در صدر جدول است از نظر مهره‌ای آنقدر قوی هستند که اگر یکی از بازیکنانش هم مصدوم و یا محروم باشد و به بازی نرسد یک بازیکن فوق العاده دیگر جایگزین او شود.

بختیاری‌زاده: باچوب دستی به سراغ تانک آمدیم
به گزارش "ورزش سه"، در نشست مطبوعاتی سیاوش بختیاری زاده ابتدا مدیر رسانه این تیم درباره شرایط استقلال اهواز گفت: بعد از این بازی قرار است به بازیکنان پاداش دهیم و 20 درصد از قراردادها را تسویه حساب کنیم، متاسفانه کسی تا امروز خدماتی به استقلال اهواز نداده است، همانطور که همه دیدند ما در روزهای اخیر زمین هم نداشتیم.

پس از وی سیاوش بختیاری زاده با ادای احترام به شهدا درباره شرایط این بازی گفت: تیم ما الان پرواز دارد ولی برای اینکه خلف وعده نشود من زودتر آمدم تا در خدمت شما باشم. ابتدا از مسئولان استقلال خوزستان که در چند روز گذشته بهترین زمینشان را به ما دادند تا ما بدون زمین نمانیم تشکر می‌کنم، مهندس دلفی در این چند روزه و به دلیل درخواست بنده لطف کردند و بهترین زمین خود را در تختی خوزستان به ما دادند تا تمرین کنیم.

او درباره بازی گفت: با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم، استقلال در صدر جدول است از نظر مهره‌ای آنقدر قوی هستند که اگر یکی از بازیکنانش هم مصدوم و یا محروم باشد و به بازی نرسد یک بازیکن فوق العاده دیگر جایگزین او شود.

بختیاری زاده ادامه داد: استاد و مربی من حاج غلام پیروانی چند سال پیش حرف ماندگاری را به زبان آورد، وی زمانی که با پرسپولیسی‌ها بازی داشتند گفت با تفنگ بادی به نبرد توپ و تانک می‌رویم و حالا من به عنوان به شاگرد او می گویم ما با چوب دستی به مصاف توپ و تانک آمدیم بچه‌های ما چند جوان هستند که با چوب دستی به این بازی آمدند تا بتوانند در مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران موفق از زمین خارج شوند.

او درباره احتمال سقوط این تیم به دسته اول گفت: همه ما با امید زنده هستیم، توکل ما به خداست، ما به امید آینده بازی می‌کنیم. خیلی‌ها در کوچه و خیابان از ما می‌پرسند که چرا آقای ملکی مالک این تیم شدند، باید بگویم خیلی از شرکت‌ها به او قول داده بودند تا اسپانسر تیم شوند و همانطور که دیدید تا هفته پنجم و ششم بسیار خوب بودیم اما با عقب کشیدن آنها ما هم ضعیف شدیم، 14، 15 بازیکن خوب را از دست دادیم اما به جای آنها 14،15 بازیکن جوان آوردیم.

وی در پایان راجع به خراب شدن نام خود در این تیم و نام بختیاری زاده‌ها گفت: من نماینده سهراب، کوروش و چندی بختیاری زاده دیگر هستم، ممکن است نام خیلی از آنها را نشنیده باشید من اکنون نماینده همه بختیاری زاده‌ها هستم، من زمانی که آمدم شهید رضا خدادادی دفاع تیممان بود، افرادی مانند وی از نام خود گذشتند و برای این مملکت جنگیدند، بگذارید نام سیاوش و بختیاری زاده هم فدای استقلال اهواز شود نام‌هایی در راه این مملکت رفتند که اکنون مقام معظم با لبخند از آنها می‌گوید بنابراین اتفاق بدی هم نمی‌افتد اگر نام کسی مانند سیاوش بختیاری زاده فدای ورزش اهواز و تیمی به نام استقلال اهواز شود.

دیدگاه‌ها