کد خبر : 1302252 | 17 بهمن 1394 ساعت 14:28 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: آسان به تراکتور بازیکن ندادیم

سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: به هیچ‌وجه به تراکتور آسان بازیکنی ندادیم ولی مقابل بازیکنی که دلش با تیم ما نیست هم نایستادیم.

کمالوند: آسان به تراکتور بازیکن ندادیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی مقابل سیاه جامگان گفت: خوشحالم که استان خراسان دو نماینده در لیگ برتر دارد. همین که باعث می شود ما دو بار به زیارت امام رضا بیاییم باعث افتخار و خوشحالی ماست. همچنین در خصوص سیاه جامگان باید بگویم که این تیم اردوی فوق‌العاده‌ای در ترکیه داشته و ۳ امتیاز این تیم مقابل نفت تهران، موید این نکته است.

کمالوند با ابراز تشکر از مجموعه گستر‌ش فولاد تصریح کرد: از تعطیلات نیم فصل راضی بودیم. از زحمات هیات مدیره و مالک باشگاه گسترش تشکر می کنیم که شرایط خوبی فراهم کردند. نفرات خوبی به خدمت گرفتیم. امیداریم در ادامه موفق باشیم. برای بازی فردا محروم نداریم اما مصطفی اکرامی، محمد نصرتی و کریمی مصدومان هستند و تا قبل از بازی وضعیت این ۳ بازیکن معلوم می‌شود.


کمالوند در خصوص تجاربش در فوتبال خراسان گفت: در هر دو تیم پیام به عنوان سرمربی و در ابومسلم به عنوان کمک‌مربی کریمی، حضور داشتم. متاسفم برای شهر مشهد و استان خراسان که دو تیم فوتبالش این مشکلات را دارند. در تبریز زمین و شرایط عالی داریم. تا زمانی که مسئولان مشهد برنامه ریزی زیرساختی نکنند، به جایی نخواهد رسید. گسترش در زمان مدیریت جمشید خطیبی توانست نایب قهرمان حذفی شود و استارت کار از آنجا زده‌ شد. زیرساخت اگر نباشد سرنوشت هیچ تیمی بهتر از همین تیم‌های کنونی خراسان نمی‌شود. من در پیام 5، 6 ماه کار کردم و با وجود حضور در رتبه سوم، یک ریال به بازیکنان ما پرداخت نکردند. آنجا بود که مشخص شد استان خراسان به فوتبال اهمیت چندانی نمی دهد. برخلاف روند رایج در خراسان، باید قدردان این دو تیم باشید زیرا در استان های دیگر، مثل استان مازندران که فوتبال خیز است، سال‌هاست حسرت حضور در لیگ برتر را می‌خورند.


وی درباره عملکرد داوران لیگ برتر خاطرنشان کرد: درباره داوری کارشناس نیستم. درباره مسائل فنی نظر می دهیم و ترجیح می دهم که درباره این مسائل حرف نزنم.


وی در خصوص بازیکنانی که تیم تراکتور از گسترش گرفت نیز گفت: به زور بازیکنی نگه نمی‌داریم، سال پیش بایرامی و امسال هم کیانی و ابراهیمی را مجبور نکردیم که بمانند. تراکتورسازی هم علاوه بر همشهری بودن، در جام باشگاه‌های آسیا نیز حضور دارد. ضمن اینکه آسان به این تیم بازیکن ندادیم. اگر نریمان‌جهان را گرفتیم، ابراهیمی را دادیم و اگر کیانی را دادیم، بایرامی را گرفتیم. البته بحث ایوب کلانتری جدا بود زیرا وی ۲ هفته مانده به آغاز نقل و انتقالات جدا شده‌بود، زیرا بازی به وی کم می‌رسید. در رابطه با شجاعیان و انتقال به استقلال هم ابتدا گفتیم از بین ۵ بازیکن مورد نظرمان در استقلال، این تیم به ما بازیکن بدهد که زیر بار نرفت، پس از آن بود که رقم مورد نظرمان برای شجاعیان را اعلام کردیم. شجاعیان بازیکنی لیگ دویی بود که در عرض ۳ ماه به سطح نخست و ملی رساندیم.

دیدگاه‌ها