کد خبر : 1302253 | 17 بهمن 1394 ساعت 14:26 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری‌زاده:باید فولادی باشیم که همه انتظار دارند

مربی تیم فو‌تبا‌ل فولاد خوزستان گفت: بردن سپاهان برای ما با ارزش است.

بختیاری‌زاده:باید فولادی باشیم که همه انتظار دارند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، کوروش بختیاری زاده در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان، اظها‌ر کرد: با توجه به نتایج خوبی که در چند هفته‌ گذشته کسب کرده‌ایم و پس از هفته‌ها ناکامی تیم از نظر روحی – روانی در شرایط بهتری به سر می‌برد.


وی گفت: البته در کنار این موضوع نباید از ضعف‌هایمان چشم پوشی کنیم. هر مربی که با خودش صادق باشد باید ضعف‌ها را ببیند. ما سعی کردیم ضعف‌هایی که داشته‌ایم برطرف کنیم.


سرمربی تیم فو‌تبا‌ل فولاد خوزستان عنوان کرد: ما تلاش کرده‌ایم روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم و ضمن تقویت آنها تلاشمان این بوده است که بردهایمان تداوم داشته باشد تا به آن فولادی که همه مردم انتظار دارند برسیم.


وی افزود: فکر می‌کنم فردا (یکشنبه) در بازی با سپاهان به این موضوع دست پیدا کنیم و بردن سپاهان برای ما با ارزش است، چرا که این تیم یک تیم با کیفیت است و از بازیکنان با تجربه نیز در خط حمله خود بهره می‌برد و ان‌شا‌ء‌الله سپاهان را ببریم و بردهایمان تداوم داشته باشد و به جایگاه خوبی در جدول برسیم.


بختیاری زاده خاطر‌ نشان کرد: سپاهان را آنالیز کرده‌ایم و روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده‌ایم و آنالیزمان در بازی با استقلال خوزستان نیز خوب جواب داد.


وی درباره غایبان تیمش در بازی مقابل سپاهان نیز گفت: مرساریک مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند، ولی خانزاده بهتر شده است و روز گذشته با ما تمرین کرد و فکر می‌کنم که او بتواند بازی کند.


سرمربی تیم فو‌تبا‌ل فولاد خوزستان درباره جذب یک دفاع گفت: قرار بود یک دفاع جذب کنیم که نشد، ولی ما می‌توانیم یک بازیکن آسیایی بگیریم و هنوز در حال پیگیری هستیم.


وی درباره عملکرد بایرامی و کوئماها، خاطر‌ نشان کرد: هنوز این دو بازیکن به صورت 100 درصد آماده نشده‌اند، ولی می‌توانند به ما کمک کنند. آنها تاکنون به 70 – 80 درصد از آمادگی لازم رسیده‌اند. با حضور این دو بازیکن، خط حمله ما خیلی بهتر شده است.

دیدگاه‌ها