کد خبر : 1302256 | 17 بهمن 1394 ساعت 15:08 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

کرمانی‌مقدم: زمین تمرین نداریم

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: ایگوبسی و کنویا مصدومند و آلاگی سوسه با تصمیم فرهاد کاظمی، با تنبیه انضباطی مواجه شده‌است.

کرمانی‌مقدم: زمین تمرین نداریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرتضی کرمانی مقدم در نشست خبری پیش از دیدار با گسترش فولاد گفت: اردوی بسیار خوبی در ترکیه داشتیم که باعث شد رفاقت و همدلی در تیم بیشتر شود، مخصوصا این اردو برای بازیکنان تازه‌وارد مثبت بود، ضمن اینکه نتیجه این اردو را هم در بازی با نفت تهران و شکست دادن این تیم دیدیم. ضمن اینکه بازیکنان تیم‌مان دارند از جان مایه می‌گذارند و همه تلاش می‌کنیم که به موفقیت برسیم.

وی افزود: بازی سختی داریم. گسترش فولاد روی زمین فوتبال بازی می‌کند. حریف را آنالیز کرده‌ایم و از نقاط ضعف و قوت این تیم آگاهی داریم. امیدوارم بتوانیم به سه امتیاز این مسابقه برسیم.


کرمانی‌مقدم که به جای کاظمی در کنفرانس شرکت کرده‌بود، در خصوص دلیل تنبیه انضباطی آلاگی و شایعه درگیری میان این بازیکن و میثم حسینی در تمرینات گفت: مدل تمرین این بازیکن خشن است و با توجه به این موضوع با تنبیه مواجه شده‌است و موضوع دیگری وجود ندارد.


مربی سیاه جامگان درباره شرایط سخت نیم فصل دوم بیان داشت: بازی‌های ما خیلی سخت است ولی تمام تمرکزمان را باید بگذاریم که در خانه سه امتیاز را بگیریم. در تهران از نفت امتیاز گرفتن کار سختی بود و خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم. از لحاظ بدنی و روحی در شرایط خیلی خوبی هستند. امتیازاتی که در گذشته از دست دادیم ما را اذیت می‌کند و باید هر چه در توان داریم برای موفقیت استفاده کنیم. از خریدها راضی هستیم. هفته گذشته ناصری درون دروازه قرار گرفت و خیلی خوب گلری کرد. اینها آینده فوتبال کشور هستند و باید به آنها اجازه دهیم که رشد کنند و همیشه نباید از خارجی‌ها استفاده کنیم.


کرمانی مقدم درباره شکل قضاوت‌ها در لیگ برتر پانزدهم خاطر نشان کرد: داوران هم مثل بازیکنان دوست دارند بهترین عملکرد ممکن را داشته‌ باشند. هر داوری یک روز خوب و یک روز بد دارد و تیم‌ ما هم از این قاعده روزی بهره گرفته و روز دیگر ضرر کرده‌ است.


مرتضی کرمانی مقدم با انتقاد از نبود زمین تمرین برای تیم لیگ برتری سیاه‌جامگان گفت: واقعا ما دو تیم لیگ برتری در خراسان رضوی داریم ولی دو زمین تمرین مناسب در این شهر نیست. هر روز منتظر هستیم که چه زمینی برای ما در نظر گرفتند. یکی از دلایل عمده همین است که تیم‌های مشهدی در لیگ برتر نمی‌مانند. عباسی باید از جیبش خرج کند و کسی کمک نمی‌کند. درست است که تیم خصوصی است اما مسئولان هم باید کمک کنند. شاید امسال ما تیم‌ها را نگه داریم اما با توجه به زیرساخت‌ها و کمک نکردن‌ها، قطعا سال بعد نمی‌توانیم در لیگ بمانیم.

دیدگاه‌ها