کد خبر : 1302260 | 17 بهمن 1394 ساعت 15:32 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

توافق سپاهان و تراکتور بر سر علی حمودی

علی حمودی که فصل پیش برای گذراندن دوره سربازی راهی تراکتورسازی تبریز شد، آخرین روزهای دوران خدمتش را در این تیم سپری می‌کند.

توافق سپاهان و تراکتور بر سر علی حمودی
حمودی در مورد اینکه لیگ را با کسب تساوی شروع کردند به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: بعد از یک دوره بدنسازی که داشتیم، در شرایط بازی نبودیم. در دیدار اول شرایط سختی داشتیم، راه‌آهن هم تیم جوان و دونده‌ای بود از طرفی شرایط آب و هوایی و وضعیت زمین مناسب نبود و خلاصه آن دیدار با کسب تساوی تمام شد اما یک هفته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و برای بازی روز یکشنبه با پدیده آماده هستیم.

او در مورد اینکه شرایط تراکتورسازی را در ادامه فصل چگونه پیش‌بینی می‌کند ادامه داد: تراکتورسازی باید شخصیت و جایگاه خود را پیدا کند، مردم از این تیم انتظار بالایی دارند آماده می‌شویم که از بازی با پدیده پیروزی‌هایمان را شروع کنیم، امیدوارم 3 امتیاز این دیدار خانگی را بگیریم. از طرفدارانمان هم می‌خواهیم به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند. نیاز شدیدی به 3 امتیاز بازی با پدیده داریم اگر می‌خواهیم آخر فصل جزو تیم‌هایی باشیم که سهمیه کسب می‌کنند یا مدعی بمانیم باید حتما بازی‌های خانگی را ببریم امیدوارم پیروزی‌هایمان از فردا شروع شود.

این بازیکن که خیلی‌ها فکر می‌کردند نیم فصل سربازیش به پایان می رسد در این بازه توضیح می دهد: من باید دوره آموزشی‌ام را سپری کنم و کمتر از یک ماه دیگر به پایان می‌رسد ولی طبق توافقاتی که باشگاه تراکتورسازی و سپاهان با یکدیگر کرده‌اند قرار شد تا پایان فصل در اختیار تراکتورسازی باشم.

وی که با مهدی شریفی در سپاهان همبازی بوده در مورد اینکه مجددا در تراکتورسازی نیز کنار او قرار دارد گفت: مهدی شریفی هم باید این دوره سربازی را بگذراند و به نظرم تیم خوبی را انتخاب کرده، امیدوارم همانند سپاهان اینجا هم خوب کار کند، مهدی بازیکن خوب، آینده‌دار و پسر خوبی است.

دفاع راست سرخپوشان تبریزی در مورد تغییرات زیادی که در نیم فصل داشته‌اند نظرش را اینگونه بیان کرد: از نظر کادرفنی این تغییرات واقعا نیاز بود. آقای تونی هم برای تیم ما خیلی زحمت کشید ولی به نظرم تغییر و تحول در کادرفنی به موقع انجام شد. خدا را شکر بازیکنانی که جدیدا نیز اضافه شدند به همراه قبلی‌ها بازی یکدیگر را درک می‌کنند. تراکتور تیم پرطرفداری است به همین دلیل انتظارات بالاست و بازیکن سرباز و غیرسرباز باید با یکدیگر همدل باشند و بتوانند بازی‌ها با کیفیتی همراه با کسب امتیاز انجام دهیم.

بازیکن تراکتورسازی در مورد تعداد بالای ستاره‌هایشان و اینکه نیمکت تراکتورسازی به اندازه بازیکنانی که در زمین هستند، قوی است می‌گوید: یکسری بازیکن که اضافه شدند. مصدومان هم برسند قاعدتا تیم ما در یک سطح قرار می‌گیرد. به هر حال ما باید در دو جبهه یعنی لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا بجنگیم. در هر پستی دو بازیکن خوب داریم به هر حال قطعا باید شرایط به نوعی رقم بخورد که در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. 90 بازیکنان ما تجربه بازی‌های آسیایی را دارند.

حمودی در پایان افزود: فقط دوست دارم هواداران در دیدار با پدیده استادیوم یادگار امام را پر کنند. امیدوارم استارت پیروزی را در نیم فصل دوم را از فردا بزنیم با بچه‌ها هم‌قسم شده‌ایم و این را می‌دانیم یار دوازدهم نیز پشت ماست.

دیدگاه‌ها