کد خبر : 1302270 | 17 بهمن 1394 ساعت 16:18 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

شیری: ما حکم تیم‌ملی ب را داریم

دفاع راست نفت‌تهران می‌گوید این تیم در دیدار با الجیش حکم تیم‌ملی را دارد.

شیری: ما حکم تیم‌ملی ب را داریم
مهدی شیری در مورد کسب تساوی مقابل ملوان انزلی به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: بازی با ملوان هم همانند همه بازی‌ها بود اما شاید برای من متفاوت‌تر بود چون ملوان تیم سابقم بود یک سال خیلی خوب را آنجام سپری کردم. متاسفانه این بازی بدون تماشاگر بود و انگار بازی دوستانه بود اما خدا را شکر توانستیم قبل از بازی با الجیش یک امتیاز را بگیریم.

او در مورد اینکه از دو بازی یک امتیاز گرفته‌اند ادامه داد: به هر حال فوتبال بازی اشتباهات است و نمی‌توان گفت اشتباهی عمدی انجام شده. ارسلان مطهری تا الان برای نفت‌تهران خیلی زحمت کشیده است. به هر حال این جور اتفاقات پیش می‌آید در ضمن ما در آن بازی خیلی موقعیت داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم.

این بازیکن در مورد دیدار حساس با الجیش قطر نظرش را اینگونه بیان کرد: ما الجیش را آنالیز کرده‌ایم آنها دو، سه مهره خوبی دیگر نسبت به پارسال گرفته‌اند ولی ما هم بازیکنان جوانی داریم که امیدوارم بتوانند خودشان را نشان دهند از تمام طرفداران استقلال و پرسپولیس و سایر تیم‌ها خواهش می‌کنم به استادیوم بیایند. نفت‌تهران در دیدار پیش رو حکم تیم‌ملی را دارد و انگار ما تیم‌ملی ب هستیم. ان‎شاءالله بیایند و از ما حمایت کنند تا از این بازی سرنوشت‌ساز با پیروزی بیرون بیاییم.  تیم‌های عربی خیلی خوب پول خرج می‌کنند و امکانات خوبی دارند اما بچه‌های ما هم‌قسم شده‌اند.

شیری در پایان افزود: بالاخره جام باشگاه‌ها حکمی فراتر از بازی‌های باشگاهی ایران دارد. در این بازی‌های بین‌المللی بازیکنان باتجربه به کار تیم می‌آیند ولی جوان‌های ما هم خوب کار کردند و نفت‌تهران تلفیقی از جوان و باتجربه است که امیدوارم نتیجه بدهد.

دیدگاه‌ها