کد خبر : 1302288 | 17 بهمن 1394 ساعت 17:01 | 118.1K بازدید | 22 دیدگاه

تمام آمارهای مثبت تیم مظلومی

چرا استقلال شایسته صدرنشینی است؟

تیم فوتبال استقلال در پایان هفته هجدهم لیگ‌برتر در صدرجدول قرار گرفته است و این شانس را دارد که با یک مساوی همچنان این رتبه را در اختیار داشته باشد.

چرا استقلال شایسته صدرنشینی است؟
به گزارش "ورزش سه"، هر چند در بعضی از بازی‌ها انتقادهایی به پرویز مظلومی بابت شکل بازی‌هایش شده است، با این حال آمار نشان می‌دهد که تیم او با شایستگی در صدرجدول قرار گرفته است.

بیشترین گل زده

آنهایی که به شکل بازی استقلال انتقاد دارند با نگاهی به جدول گلزنان می‌توانند متوجه شوند که انتقادهایشان چندان درست نیست. استقلال هم اکنون با 28 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و پرسپولیس با 27 گل در رده دوم است.

بهترین تفاضل گل

تفاضل گل استقلال تا پایان هفته هجدهم لیگ 13+ است و شاگردان پرویز مظلومی از نظر تعداد گل زده بر تعداد گل خورده هم بهترین آمار را دارد. این نشان می‌دهد که استقلال بهترین توازن را در بین تیم‌های لیگ‌برتری بین گل‌های خورده و زده‌اش ایجاد کرده است. البته برخلاف خط حمله استقلال خط دفاع این تیم با 15 گل خورده جزو تیم‌های موفق نیست.

کمترین باخت

استقلال با تنها یک شکست که آن هم در هفته سوم لیگ‌برتر برابر ذوب‌آهن به دست آورد، کمترین باخت را در بین تمام تیم‌های لیگ‌برتری دارد. استقلال تا بدین جای فصل تنها یک بار شکست خورده و این در حالی است که تیم‌های استقلال‌خوزستان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و سپاهان با 3 باخت در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بیشترین برد

استقلال از جمع 18 بازی که در لیگ‌برتر انجام داده است، با 9 برد به همراه استقلال‌خوزستان و سایپا صاحب بیشترین تعداد برد در جدول رده‌بندی است و از این حیث هم جزو بهترین‌ها قرار دارد.

بیشترین شکست‌ناپذیری

تیم فوتبال استقلال با ثبت رکورد 15هفته شکست‌ناپذیری آمار بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است. البته اگر رکورد شکست‌ناپذیری استقلال را در جام‌حذفی را هم به این آمار جمع کنیم، رکورد استقلال به 19 بازی شکست‌ناپذیری می‌رسد که این یک آمار فوق‌العاده است.

در استقلال همه گل می‌زنند

از جمع 28 گلی که استقلال در لیگ‌برتر به ثمر رسانده است، 19 گل را 4 بازیکن به ثمر رسانده‌اند که این هم یک آمار منحصر به فرد است. در استقلال سجاد شهباززاده، جابر انصاری و امید ابراهیمی 5 گله هستند و محسن کریمی با 4 گل در تعقیب این بازیکنان قرار دارد. این نشان می‌دهد که مصدومیت یک بازیکن در استقلال هرگز نمی‌تواند روند رو به رشد این تیم را از کار بیاندازد.

دیدگاه‌ها