کد خبر : 1302292 | 17 بهمن 1394 ساعت 17:07 | 25.4K بازدید | 2 دیدگاه

منچسترسیتی 1-3 لستر

پیروزی درخشان لستر در خانه منچسترسیتی

دیدار تیم های منچستر سیتی و لستر لحظاتی پیش با نتیجه 3-1به سود لستر خاتمه یافت تا صدرنشینی این تیم شگفتی ساز مستحکم تر شود.

پیروزی درخشان لستر در خانه منچسترسیتی
به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی از هفته 25 لیگ برتر میزبان تیم صدرنشین و شگفتی ساز لستر بود. سیتی با اختلاف سه امتیازی  پس از لستر دوم بود و بهترین شانس خود برای رسیدن به صدر را در یک پیروزی خانگی بر این تیم می دید. دو تیم بازی هفته قبل خود را پیروز شده بودند و با روحیه بالا مقابل هم قرار گرفتند.

1090272

لستر خیلی زودتر از حد انتظار و در یک غافلگیری از میزبان خود پیش افتاد. سه دقیقه از بازی گذشته بود که لستر در قسمت راست زمین و نزدیک به محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد؛ ریاض محرز این ضربه را روی دروازه ارسال کرد و هوث موفق شد در میان غفلت مدافعان سیتی از چند قدمی دروازه را باز کند.

سیتی پس از دریافت این گل یکپارچه حمله شد و فرصت های خوبی را با درخشش دروازه بان لستر و نیز مدافعان این تیم از دست داد. داوید سیلوا و آگوئرو بهترین فرصت های سیتی در نیمه اول را از دست دادند ضمن اینکه لستر هم که چشم به ضدحملات داشت نیز یکی دو موقعیت نصفه و نیمه را به دست آورد. در نهایت این نیمه با برتری 1-0 لستر در ورزشگاه اتحاد به اتمام رسید.

1090275

نیمه دوم همانند نیمه اول با گل زودهنگامی از سوی لستر آغاز شد. دقیقه 48 ریاض محرز در عین ناباوری موفق شد لستر را 2-0 پیش بیندازد. کانته با پاس خوب خود محرز را روانه دروازه سیتی کرد و این بازیکن هم با جا گذاشتن اوتامندی و دمیچلیس، با پای راست توپ را دور از دستان هارت به گل دوم لستر تبدیل کرد.

سیتی باردیگر یکپارچه حمله شد اما این لستر بود که در ضد حملات خطرناک تر نشان می داد. در حالیکه سیتی برای جبران گل های خورده تلاش می کرد، این لستر بود که روی یک ضربه کرنر موفق شد فاصله را به سه گل افزایش دهد.

1090274

کریستین فوچس کرنر را روی دروازه ارسال کرد و باز هم این هوث، مدافع آلمانی لستر بود که با یک ضربه سر موفق شد توپ را به کنج دروازه سیتی فرستاده و حساب کار را سه بر صفر کند. هوث نیز در این بازی دو گله شد.

دقیقه 87 سرانجام سیتی موفق شد یکی از حملات پرتعداد خود را به گل تبدیل کند. سانتر زابالتا از راست را سرخیو آگوئرو با ضربه سری زیبا به قعر دروازه کاسپر اشمایکل فرستاد تا حساب کار 3-1 شود.
همین دروازه بان دقایقی بعد اجازه نداد تا آگوئرو اختلاف را به یک کاهش دهد و یک بار دیگر نشان داد که چه مهره موثری برای لستر سیتی محسوب می شود. در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و لستر موفق شد با کسب این سه امتیاز، 53 امتیازی شده و فاصله خود با سیتی را به 6 افزایش دهد.

دیدگاه‌ها