کد خبر : 1302305 | 17 بهمن 1394 ساعت 17:59 | 17.1K بازدید | 3 دیدگاه

حاشیه؟ فقط به برد پرسپولیس فکر می کنم

مسلمان: اصفهان برای ما طلسم نشده است

محسن مسلمان مسلما در تیتر اصلی دیدار برابر ذوب آهن قرار دارد و نگاه ها در این بازی به او است.

مسلمان: اصفهان برای ما طلسم نشده است
به گزارش "ورزش سه"، هافبک پرسپولیس که در دیدارهای اخیر به مرد تعیین کننده این تیم در خط میانی تبدیل شده است امیدوار است بار دیگر در روز درخشان خود بتواند در نتیجه گیری پرسپولیس نقش داشته باشد. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره دیدار با سپاهان که با تساوی این تیم به پایان رسید گفت: در وهله اول باید از هوادارانی که در استادیوم حضور یافتند تشکر کنم و آنها بار دیگر ما را شرمنده حضورشان کردند و این مساله انگیزه ما را برای رسیدن به هدفی که در پیش گرفته ایم بیشتر می کند.

وی ادامه داد: دیدار سخت و البته تاکتیکی از دو تیم شاهد بودیم و اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم یک برد شیرین کسب کنیم اما به هرحال بابت اینکه هواداران از این بازی زیبا لذت بردند راضی هستیم و امیدوارم این نتیجه را در بازی های آینده جبران کنیم.

مسلمان که در این فصل کاملا از قالب خود به عنوان یک بازیکن ایستا و صرفا پاسور فاصله گرفته و جنگندگی را به مولفه بازی خود اضافه کرده درباره آن اینطور توضیح می دهد: به هرحال این خواسته کادرفنی از ابتدای حضورم در این تیم بود و باید خودم را با خواسته سرمربی تیم نزدیک می کردم. تنها تمرین بود که باعث شده خوشبختانه امروز هم کادرفنی و هم هواداران از من رضایت داشته باشند و این البته تمام توانایی های من نیست و تلاش می کنم در هر بازی علمکرد بهتری نسبت به گذشته از خودم ارائه دهم.
هافبک پرسپولیس در مورد اینکه چقدر با این شرایط به حضور در تیم ملی امیدوار است نیز گفت: من اکنون تمام تمرکزم را روی بازی های پرسپولیس قرار داده ام و مسلما سطح بازی در دو تیم ملی و پرسپولیس خیلی به یکدیگر نزدیک است و اگر بتوانم در پرسپولیس جزو 5 بازیکن شاخص آن باشم مسلما حضور در تیم ملی دور از دسترس نیست و کی روش هم نشان داده به بازی ها توجه دارد. حضور در تیم ملی برای من که تمام مدارج آن را طی کرده ام و حتی در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته ام لذت و افتخار خاصی دارد و امیدوارم با درخشش در پرسپولیس این مساله هم در ادامه مسابقات برایم محقق شود.

مسلمان در مورد دیدار با ذوب آهن و حاشیه های دیدار جام حذفی گفت: من به حاشیه ها کاری ندارم و هر چه هست در 90 دقیقه بازی مشخص خواهد شد. انگیزه زیادی برای این بازی و تمام دیدارهایی که در ترکیب پرسپولیس به میدان می روم دارم و به اصفهان نیامده ایم که بازنده باشیم. ما در بازی رفت و حتی جام حذفی هم از حریف سرتر بودیم و اتفاقات غیرفوتبالی مانع از رسیدن نتیجه شد و اگر شرایط در این بازی برابر باشد مطمئنا این ما هستیم که برنده از اصفهان بازخواهیم گشت.

هافبک پاسور و تکنیکی پرسپولیس در پایان در مورد اینکه پرسپولیس در اصفهان طلسم شده و مدت زیادی است که نتوانسته از فولادشهر با برد از زمین خارج شود نیز اینطور واکنش نشان داد: فوتبال طلسم و اینجور مسائل را نمی شناسد. قواعد بازی کاملا مشخص است و اصلا به این مساله فکر نمی کنیم و با تمام احترامی که برای ذوب آهن و هواداران آن قائلم برای پیروزی به زمین می رویم و این تنها هدف ما در این بازی خواهد بود.

دیدگاه‌ها