کد خبر : 1302311 | 17 بهمن 1394 ساعت 18:19 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین ملوان بندرانزلی

استارت رافخایی و مهاجم 5گله در تمرین

انزلی چی ها امروز اولین تمرین خود را بعد از بازی مقابل نفت و در زمین حسن رود برگزار کردند.

استارت رافخایی و مهاجم 5گله در تمرین
به گزارش "ورزش سه"، اولین جلسه تمرینی تیم ملوان بعد از بازی با نفت تهران راس ساعت 15 در زمین تمرینی حسن رود و در غیاب حمید استیلی، سرمربی این تیم برگزار شد.

*حضور هواداران در این تمرین بلامانع بود.

*در ابتدا تمرین کادرفنی در روزی که حمید استیلی غیبت داشت، با بازیکنان به صحبت پرداختند و سپس بازیکنان با دویدن و کار با توپ بدنهای خود را گرم کردند.

1090283

*در ادامه بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند، نفراتی که در بازی مقابل نفتی ها به میدان نرفته بودند زیر نظر غدیربحری به تمرینات استقامتی پرداختند و بازیکنانی که در این بازی به میدان رفته بودند به کار با توپ پرداختند.
*دروازبانهای ملوان زیر نظر محمد حبیبی به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*پس از آن بازیکنان به فوتبال درون تیمی و با دو گروه هفته نفره در ابعادی به اندازه نیمه زمین به رقابت پرداختند و در نهایت تیم آبی توانست با 5 گل سلطان پور و 1 گل کرمی در مقابل 2 گل ماهینی و 2 گل رافخایی با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید.

*عزیز معبودی به دلیل مصدومیت بعد از گرم کردن زیر نظر کادر پزشکی به تمرینات اختصاصی پرداخت.
*آرش افشین با لباس شخصی در تمرین امروز ملوانی ها حاضر شد.

*تمرین روز آینده ملوانان در دو نوبیت صبح و عصر برگزار می شود، تمرین صبح در ساحل و تمرین عصر در مجموعه ورزشی حسن رود برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شنبه هفته آینده و در هفته بیستم رقابت های لیگ پانزدهم در تبریز مهمان گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

دیدگاه‌ها