کد خبر : 1302324 | 17 بهمن 1394 ساعت 19:00 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش می کنم برای استقلال مفید باشم

یعقوب کریمی: در هر 2 جام قهرمان می شویم

هافبک استقلال ادعا می کند بعد از دو ماه دوری از مایدین حالا آماده است که برابر استقلال اهواز بازی کند.

یعقوب کریمی: در هر 2 جام قهرمان می شویم
یعقوب کریمی دراین باره به "ورزش سه" گفت: با توجه به اینکه من حدود یک ماه و نیم دور از میادین بودم، کمی از نظر بدنی عقب بودم و به همین دلیل روز پنجشنبه که تمرینات تیم تعطیل بود، به صورت اختصاصی تمرین کردم تا هرچه زودتر به آمادگی برسم.

او ادامه داد: اینکه بازی کنم یا نه بستگی به نظر کادرفنی دارد و من نمی توانم در آن دخالت کنم ولی اگر در زمین بازی باشم تمام تلاشم را می کنم که بتوانم بهترین بازی را برای استقلال انجام بدهم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا می تواند برابر استقلال اهواز اولین گل فصل خود را بزند یا نه هم گفت: تمام تلاشم را می کنم که اگر در زمین بازی بودم درجه اول به موفقیت استقلال کمک کنم و اگر شد گل هم بزنم.

کریمی در مورد این که خیلی ها استقلال را در بازی فردا برابر استقلال اهواز از پیش برنده می دانند هم گفت: من فکر می کنم بازی با تیم های پایین جدولی خیلی مهم است چراکه با پیروزی برابر آنها حتی اگر مقابل تیم های بالای جدولی هم شکست بخوریم می توانیم به قهرمانی برسیم. مشکل تیم های صدرجدولی این است که برابر تیم های بالاجدولی چندان انگیزه ندارند اما ما کوه انگیزه هستیم تا بتوانیم استقلال اهواز را شکست بدهیم.

او در پایان در مورد شانس قهرمانی تیمش هم گفت: ما امسال خیلی همدل هستیم و می خواهیم قهرمان شویم. مطمئن باشید اگر به همین روند ادامه بدهیم می توانیم  در هر 2 جام قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها