کد خبر : 1302375 | 17 بهمن 1394 ساعت 21:52 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف بایرن مونیخ در خانه لورکوزن

بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه مقابل بایرلوزکوزن با تساوی 0-0 متوقف شد و فرصت افزایش فاصله در صدر جدول به 10 امتیاز را از دست داد.

توقف بایرن مونیخ در خانه لورکوزن
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ برای افزایش فاصله خود با دورتموند در صدر جدول رقابت های بوندس لیگا به مصاف لورکوزن در بای آره نا رفت. با توجه به توقف زردها مقابل هرتا، بایرن می توانست با پیروزی در این دیدار فاصله در صدر را به 10 امتیاز برساند اما شاگردان پپ گواردیولا هم امشب امتیاز از دست دادند.

حضور ثابت آرتورو ویدال و نیمکت نشینی توماس مولر از نکات جالب توجه ترکیب ابتدایی گواردیولا در این دیدار محسوب می شد. مصدومیت بواتنگ و مارتینز نیز بار دیگر باعث شد تا گواردیولا از کیمیچ و بداشتوبر در خط دفاعی استفاده کند.

بر خلاف انتظار این شاگردان اشمیت در لورکوزن بودند که بازی را تهاجمی آغاز کردند. لورکوزن با حمایت هوادارانش توانست در دقایق نخست توپ و میدان را در اختیار داشته باشد هر چند آن ها از خلق شانس مسلم گلزنی روی دروازه نویر عاجز بودند.

بازی علی رغم پیش بینی ها نتوانست در نیمه اول جذابیت چندانی داشته باشد. لورکوزن فراتر از انتظار ظاهر شده بود و اجازه خودنمایی به هافبک های بایرن مونیخ را نداد با این حال آن ها خود نیز علی رغم داشتن بازیکنان با کیفیتی همچون چیچاریتو و کیسلینگ در خط حمله، در خلق موقعیت جدی روی دروازه بایرن مونیخ ناکام عمل بودند. در نهایت دیدار دو تیم در یک شب بسیار کم حادثه در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
نیمه دوم دیدار نیز بسیار آرام آغاز شد. دو تیم همچنان در میانه میدان حضور داشتند و از توانایی لازم برای خلق موقعیت جدی روی دروازه یکدیگر برخوردار نبودند. با این حال در دقیقه 55 آرین روبن توانست فراری دیدنی در پشت مدافعان لورکوزن داشته باشد و در حالی که می رفت در مصافی تک به تک با دروازه بان حریف قرار گیرد، وندل، مدافع لورکوزن با تکلی دیدنی توانست توپ او را از منطقه خطر دور کند.

در ادامه گواردیولا با به میدان فرستادن توماس مولر به جای روبن سعی داشت تا خلاقیتی تازه به خط حمله بی اثرش در این دیدار ببخشد. سرانجام در دقیقه 65 بهترین موقعیت بازی روی دروازه لورکوزن ایجاد شد. حرکت تماشایی کومان از سمت راست و پاس او توماس مولر را در موقعیتی ایده آل برای گلزنی قرار داد اما ضربه کم دقت مهاجم آلمانی بایرن مونیخ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 69 توماس مولر بار دیگر در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفت. این بار حرکت کاستا از سمت چپ برای مولر ایجاد موقعیت کرد اما این بار نیز مهاجم آلمانی نتوانست ضربه اش را راهی چارچوب کند.

بایرن در 25 دقیقه پایانی بازی توانست صاحب توپ و میدان شود و خطرات مسلمی را روی دروازه لورکوزن ایجاد کند. در ادامه موقعیت های بایرن مونیخ لواندوفسکی در دقیقه 79 می توانست روی یک ضربه از راه دور دروازه لورکوزن را باز کند اما شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 84 اما کار برای بایرن دشوار شد. ژابی آلونسو که در دقیقه 78 کارت زرد اول را دریافت کرده بود، با خطا روی چیچاریتو کارت زرد دوم را نیز دریافت کرد تا از زمین بازی اخراج شود.

با اخراج آلونسو بازی در لحظات پایانی به تعادل رسید و در نهایت با همان نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا بایرن نتواند اختلافش را با دورتموند به 10 امتیاز افزایش دهد.

دیدگاه‌ها