کد خبر : 1302432 | 18 بهمن 1394 ساعت 11:18 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی فروزینونه - یوونتوس

دو تیم فروزینونه و یوونتوس،‌امروز در ورزشگاه کموناله ماتوسا شهر فروزینونه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی فروزینونه - یوونتوس
به گزارش "ورزش سه"،‌ یووه در حالی پا به این دیدار خارج از خانه خواهد گذاشت که در طول هفته دیداری حساس با ناپولی برگزار خواهد کرد.

فروزینونه

فروزینونه با کسب 19 امتیاز از 23 بازی در رده ی نوزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. حال آنها باید به مصاف یوونتوسی بروند که در 13 بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و بسیار آماده است. دو تیم تا به حال 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که 2 پیروزی سهم یووه بوده و 1 تساوی نیز به ثبت رسیده است که متعلق به دیدار رفت دو تیم است. فروزینونه مصدوم و محرومی ندارد و با ترکیب اصلی خود در این بازی ظاهر خواهد شد.

یوونتوس

شاگردان مکس آلگری در فرم بسیار خوبی قرار دارند و در 13 بازی اخیر خود به پیروزی رسیده اند و با هدف رکوردشکنی در این زمینه رو به جلو حرکت می‌کنند. یووه با کسب 51 امتیاز از 23 بازی در رده ی دوم جدول قرار گرفته است و این در حالیست که آنها شروع بسیار ضعیفی در لیگ داشتند ولی در نهایت موفق شدند شرایط را به نفع خود برگردانند و به بالای جدول صعود کنند. این دیدار پیش از دیدار حساس یووه مقابل ناپولی در اواسط هفته است و از همین رو،‌ممکن است آلگری به ستاره‌های خود استراحت دهد یا با کسب اطمینان خاطر از پیروزی آنها را بیرون بکشد.

ترکیب احتمالی:

1090399

دیدگاه‌ها