کد خبر : 1302452 | 18 بهمن 1394 ساعت 13:07 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار آنری به بازیکنان سیتی درباره گواردیولا

تیری آنری، مهاجم سابق بارسلونا به بازیکنان منچسترسیتی هشدار داد که با حضور گواردیولا،‌هیچکس در منطقه امن قرار نخواهد داشت و همه باید خود را ثابت کنند.

هشدار آنری به بازیکنان سیتی درباره گواردیولا
به گزارش "ورزش سه"، آنری یک دوره تحت هدایت گواردیولا در بارسلونا بازی کرد و به خوبی سرمربی اسپانیایی را می‌شناسند. گواردیولا در پایان فصل هدایت سیتی را بر عهده خواهد گرفت و جانشین پیگرینی خواهد شد و حال مدعی شد که بازیکنان سیتی باید خود را بار دیگر ثابت کنند.
او گفت:" شکی نیست که گواردیولا به محض حضور در این تیم،‌تغییرات زیادی ایجاد خواهد کرد. او می‌داند به محض اینکه پا به ورزشگاه اتحاد بگذارد، معیارها بالا خواهد رفت و اگر شما نتوانید خود را با آن تطبیق دهید،‌بدون توجه به اینکه چقدر باشگاه برای خریدتان هزینه کرده و یا چقدر حقوق می‌گیرد و در گذشته چه بدست آورده اید،‌حذف خواهید شد. هیچکس در منطقه امن قرار نخواهد داشت."
آنری ادامه داد:" گواردیولا فقط برای کسب لیگ برتر به انگلیس نمی‌آید بلکه می‌آید که در اینجا سلطنت کند و این یک موقعیت ترسناک برای رقبای سیتی خواهد بود. او در بارسا به عنوان مربی انتخاب شد و هواداران فکر می‌کردند نمی‌توان آن تیم را بهبود بخشید ولی او بارسا را به سطحی دیگر برد و با یک سبک فوتبالی عالی تیم را به پیروزی های متعدد رساند."

دیدگاه‌ها